Numer oferty: StPr/25/2431
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie obsługi finansowo księgowej (dekretacja i opisywanie dokumentów oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego),
2) sporządzanie listy wypłat świadczeń i dodatków dla rodzin zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka,
3) sporządzanie not obciążeniowych dla gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania dziecka przed umieszczeniem go po raz pierwszy w pieczy zastępczej w celu sfinansowania części kosztów pobytu dziecka w pieczy zastępczej,
4) prowadzenie spraw dotyczących egzekucji należności z tytułu pobytu dzieci w pieczy zastępczej od rodziców biologicznych, gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania dziecka przed umieszczeniem go po raz pierwszy w pieczy zastępczej, rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka z tytułu świadczeń nienależnie pobranych lub pobranych w nadmiernej wysokości,
5) sporządzanie not obciążeniowych dotyczących dochodów wynikających z porozumień w sprawie przyjęcia dziecka oraz warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego opiekę i wychowanie w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka i placówkach opiekuńczo-wychowawczych,
6) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
7) udział w pracach związanych z planowaniem budżetu jednostki oraz nadzór nad jego wykonaniem,
8) nadzór nad rozliczeniami finansowymi dotyczącymi rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, Warsztatów Terapii Zajęciowej, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, kontroli w zakresie wydatkowanych środków.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław,
(budynek Starostwa Powiatowego we Wrocławiu : IV piętro, pok. 402),
Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: ,,Oferta pracy na stanowisko zastępcy głównego księgowa
Oferta dostęna w sali E
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2025
Data zakończenia: 31.08.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek funkcyjny
+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków zastępcy głównego księgowego,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie:
a) kandydat ukończył jednolite ekonomiczne studia magisterskie; ekonomiczne wyższe studia zawodowe; uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) kandydat ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,
c) posiadanie certyfikatu księgowego albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
7) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności:
a) Ustawa o samorządzie powiatowym,
b) Ustawa o finansach publicznych,
c) Przepisy podatkowe, płacowe oraz ZUS,
d) Ustawa o rachunkowości,
e) Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
f) Kodeks pracy,
8) umiejętność obsługi komputera (MS Office, bazy danych, Internet) oraz innych urządzeń biurowych.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość programu PROBIT,
2) cechy osobowościowe: umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolności analityczne, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność,
3) wysoka kultura osobista,
4) odporność na stres,
5) preferowany 2 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostce organizacyjnej pieczy zastępczej/pomocy społecznej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
NIP: 8971673651
REGON: 932807280
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY:
CV i list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
Kopie świadectw pracy.
Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu: http://www.pcpr.wroclaw.bip-e.pl,
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, w celu realizacji procesów rekrutacji teraz i w przyszłości. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej RODO. Konieczne dodatkowe dane niewymagane przepisami są zgodne z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Oświadczenia wymienione w punktach od 6) do 9) muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta