Data dodania: 2025-07-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Numer oferty: StPr/25/1254
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słoneczna 4/BUDYNEK B, 05-555 Suchodół, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego (sekretariat)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
- obsługa komputera - pakiet programów office
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7972068762
REGON: 382748923
Adres www: innomac.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Słoneczna 4/BUDYNEK B, 05-555 Suchodół, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marek Huzarewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście