Data dodania: 2025-07-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Numer oferty:  StPr/25/1254
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Słoneczna 4/BUDYNEK B, 05-555 Suchodół, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego (sekretariat)
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Data rozpoczęcia:  01.09.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 6 000 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  pracownik biurowy
Typ propozycji:  praca stała
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
 
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
-  obsługa komputera - pakiet programów office
 
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP:  7972068762
REGON:  382748923
Adres www:  innomac.pl
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Słoneczna 4/BUDYNEK B, 05-555 Suchodół, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Marek Huzarewicz
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście