Numer oferty: StPr/25/0563
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Okrzei 15, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zakres obowiązków zgodnie z ogłoszeniem umieszczonym na stronie PCPR Lębork w zakładce nabór pracowników
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 31.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 820 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 4.820,00 zł brutto (oraz przynależne dodatki do wynagrodzenia, w tym dodatek stażowy oraz dodatek motywacyjny w kwocie 1.000,00 zł brutto z zastrzeżeniem dostępności środków
w ramach Programu).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,dyspozycyjność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : posiada wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy w księgowości lub wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, rachunkowość i finanse lub zarządzanie o specjalności rachunkowość lub pokrewnej.
I. Niezbędne wymagania wobec kandydata:
1. Obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
3. Posiada nieposzlakowaną opinię i nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego);
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
6. Posiada wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy w księgowości lub wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, rachunkowość i finanse lub zarządzanie o specjalności rachunkowość lub pokrewnej.
7. Kandydat nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona;
8. Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego/niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
9. Nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym.
10. Znajomość przepisów prawnych z zakresu rachunkowości budżetowej.
II. Dodatkowe wymagania wobec kandydata:
1. Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego.
2. Wysoka kultura osobista, odporność na stres, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; wysoki poziom organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem.
3. Mile widziana znajomość systemów księgowych, takich jak Finanse Progman.
4. Umiejętność sporządzania bilansów, raportów finansowych oraz analiz.
5. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu Ms Office) i urządzeń biurowych;
6. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
NIP: 8411517507
REGON: 770983265
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Okrzei 15, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Miszke
Nr telefonu: 598421771
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.Życiorys (curriculum vitae).
2.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 1 niniejszego naboru).
3.List motywacyjny.
4.Kwestionariusz osobowy kandydata (wzór formularza - załącznik nr 2).
5.Kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie i kwalifikacje.
6.Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie - świadectw pracy.
7.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
8.Oświadczenie o niekaralności i oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (załącznik nr 3) lub odpowiednio zaświadczenie o niekaralności z KRS i zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwskazań do pracy na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku pracy.
9.W celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1.Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, pok. 212 (sekretariat).
2.Dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie bądź też dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów pocztą z dopiskiem: NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWEGO W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W LĘBORKU.
3.Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, pok. 214, lub telefonicznie pod numerem tel. 598421771. Osobą uprawnioną ze strony Pracodawcy do porozumiewania się z kandydatami jest: Pani Katarzyna Drabska Główna księgowa - w godzinach od 08:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku w pokoju 214.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon