Numer oferty: StPr/25/0476
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piekarnicza 6, 95-020 Wiśniowa Góra, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrespolu, w tym między innymi:
a) administrowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym, obiektami budowlanymi, terenami i urządzeniami komunalnymi (sieć wodociągowo – kanalizacyjna, oczyszczalnia ścieków, drogi gminne, zieleń oraz place zabaw), które stanowią własność gminy oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym,
b) sprawowanie funkcji pracodawcy w stosunku do pracowników ZGK,
c) dysponowanie środkami finansowymi przeznaczonymi do realizacji zadań zakładu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : pełna treść ogłoszenia www.bip.andrespol.pl
[Inne] : doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakresem zadań stanowiących przedmiot działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z siedzibą w Wiśniowej Górze (w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, gospodarki mieszkaniowej lub budowy
i utrzymania dróg),
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Andrespolu
NIP: 7281006882
REGON: 000535391
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Woźniak
Nr telefonu: 422352753
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon