Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 sierpnia 2025 (piątek)

Zarządzca - administrator nieruchomości - Ostrów Wielkopolski, wielkopolskie

Data dodania: 2025-07-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Pracodawca: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0809

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: gospodarka nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami)
Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządaniem i administrowaniem nieruchomościami (licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem)
Znajomość prawa z zakresu ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów prawa miejscowego z zakresu gospodarowania nieruchomościami komunalnymi Pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów
Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu
Umiejętność zarządzania sobą w czasie, odporność na stres
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office
Prawo jazdy

Mile widziane:
Licencja zarządcy nieruchomości
Wszelkie dodatkowe uprawnienia i kompetencje będą dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:
Kompleksowe zarządzanie Nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych
Prowadzenie ewidencji i rejestrów Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Spółki i Miasta Gminy Ostrów Wielkopolski
Koordynowanie podmiotów współpracujących przy ich utrzymaniu
Weryfikacja oraz nadzór nad dokumentacją nieruchomości
Przygotowanie, zwoływanie i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
Bieżąca obsługa mieszkańców/nieruchomości (sporządzanie pism, wniosów i innych dokumentów, itp.)
Monitorowanie stanu obiektów
Stała współpraca z działem technicznym Spółki w zakresie usterek, awarii oraz prac remontowych i konserwacyjnych
Stały kontakt i budowanie pozytywnych relacji z Zarządami oraz mieszkańcami Wspólnot Mieszkaniowych
Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych
Współpraca z innymi działami spółki oraz firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Administrator nieruchomości
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6221005559
REGON: 25047065700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 62 73 87 090
E-mail: mzgm@mzgm.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt osobisty, telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-07-17
ostatnia aktualizacja: 2025-07-18
Komentarze
Polityka Prywatności