Numer oferty: StPr/25/545
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: doradztwo dotyczace realizacji postępowań o udzielanie zamówiea publicznego w jednostakch organizacyjnych gminy, przygotowowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówiń publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrzynymi, prowadzenie ewidencji prowadzonych postępowań
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia: poniedziałek 8-17
wtorek, środa, czwartek 8-16
piątek 8-15
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i efektywnej organizacji pracy, interpretacja przepisów prawa i ich stosowanie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki
NIP: 8221062558
REGON: 000549559
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny, świadectwa pracy, ewentualnie orzeczenie