Numer oferty: StPr/25/0547
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Spółdzielcza 12, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - inicjacja rozpoczęcia i udział w opracowaniu rocznego planu inwestycyjnego obejmującego budowę modernizację i zakup środków trwałych, oraz bieżące zgłaszanie zmian (aktualizacja) do planu rocznego;
- przygotowanie projektów umów w postępowaniach przetargowych dotyczących zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane w zakresie realizacji planów inwestycyjnych;
- powoływanie i koordynowanie prac komisji przetargowej na zadania inwestycyjne;
- przygotowanie dokumentacji przetargowej postępowań o udzielanie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane obowiązującym w Spółce;
- formalna obsługa administracyjna postępowań o udzielanie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne, wraz z obsługą platformy zakupowej w tym zakresie;
- przeprowadzanie procedury zawieraniem umów związanych z udzielonymi zamówieniami na zadania inwestycyjne i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- udzielanie zleceń z wolnej ręki na drobne dostawy, usługi i roboty budowlane w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane obowiązującym w Spółce;
- udział w realizacji zadań inwestycyjnych;
- rozliczanie końcowe inwestycji i sporządzanie dokumentów przyjęcia nowych składników majątku na środki trwałe i przekazania ich do eksploatacji (OT);
- przygotowywanie danych do taryfy w zakresie planu inwestycyjnego: terminy realizacji (harmonogram płatności), stawki amortyzacyjne, wyceny itd.;
- przygotowywanie okresowych i rocznego finansowego rozliczenia planu inwestycyjnego;
- przygotowanie sprawozdania rocznego do prezesa urzędu zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 0.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 9 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, finanse, budownictwo
Uprawnienia:
- Znajomość pakietu MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, budownictwo),
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość procesów inwestycyjnych i analizy finansowej oraz prawa zamówień publicznych,
- znajomość programu do kosztorysowania (np. KOBRA, NORMA, WINBUD),
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnego podejmowania decyzji,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6970011674
REGON: 41002085000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Spółdzielcza 12, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 65 525 60 80
E-mail: mpec@mpec.leszno.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Prosimy o dopisanie jednej z poniższych klauzuli:
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji tej rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27. 04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE),
2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27. 04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta