Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 lipca 2025 (piątek)

Zastępca skarbnika - Choczewo, pomorskie

Data dodania: 2025-07-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Urząd Gminy Choczewo
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1207

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6321/zastepca-skarbnika

1. Wykonuje zadania Skarbnika, głównego księgowego budżetu, kierownika referatu finansowego podczas Jego nieobecności.
2. Kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień.
3. Prowadzenie rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie całokształtu prac w tym zakresie.
4. Ewidencja syntetyczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór nad przebiegiem i ostatecznym rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku gminy.
5. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.
6. Prawidłowe dysponowanie środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych
w tym sporządzanie przelewów.
7. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
8. Kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu gminy.
9. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w
szczególności planów kont, obiegu dokumentów, kontroli dokumentów, przeprowadzania
inwentaryzacji i instrukcji dotyczących obsługi finansowej gminy zgodnie z zmieniającymi się
przepisami.
10. Przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z
wykonania wydatków budżetu Gminy.
11. Bieżąca analiza realizacji planu budżetu gminy.
12. Współpraca z jednostkami budżetowymi i osobami rozliczającymi pod względem finansowym
wydatki z zakresu obsługi programów unijnych, kontrola w/w zadań, sporządzanie rocznych
sprawozdań finansowych oraz tworzenie niezbędnej dokumentacji finansowej stanowiącej
podstawę rozliczenia w/w środków.
13. Wprowadzanie uchwał budżetowych i w sprawie zmian w budżecie, sprawozdań z wykonania
budżetu oraz zarządzeń z zakresie zmian budżetowych i w zakresie rachunkowości jednostki w
programie legislator.
14. Współpraca ze Skarbnikiem przy przygotowywaniu i sporządzaniu projektów planów
budżetowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 1] : https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6321/zastepca-skarbnika

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub
ekonomiczne studia podyplomowe, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzyletni staż
pracy w księgowości lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę
ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia,
5) umiejętność obsługi komputera- pakiet Microsoft Office,
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
8) praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska w
szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie
dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dochodach
jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących
rachunkowości budżetowej jst, w tym ewidencji podatkowej, przepisów dotyczących
sprawozdawczości budżetowej i finansowej jst, ordynacji podatkowej, przepisów
dotyczących podatków i opłat lokalnych, przepisów dotyczących dotacji, przepisów
dotyczących podatku od towarów i usług
9) znajomości programów finansowo księgowych
2. Wymagania dodatkowe:
1. wysoka kultura osobista,
2. samodzielność wykonywania zadań,
3. kreatywność, dobre planowanie i organizacja pracy,
4. umiejętność podejmowania decyzji,
5. odpowiedzialność,
6. umiejętność pracy pod presją czasu,
7. operatywność,
8. komunikatywność,
9. samodyscyplina

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Choczewo
NIP: 5881222222
REGON: 000534463
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Patrycja Doppke
Nr telefonu: 585723913
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. CV zawierające następujące dane zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy:
- imię (imiona) i nazwisko,
- data urodzenia,
- wykształcenie,
- kwalifikacje zawodowe,
- dane kontaktowe,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2. list motywacyjny.
3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
(https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-i-kwestionariuszaosobowego);
4. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe lub też aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
(https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-i-kwestionariuszaosobowego);
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
publicznych (https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-ikwestionariusza-osobowego);
6. kopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia;
8. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy, zaświadczenie lub
oświadczenie o stanie zdrowia,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji
(https://bip.choczewo.com.pl/artykul/131/84/wzory-oswiadczen-i-kwestionariuszaosobowego);
Dokumenty aplikacyjne (List motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą:
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich
danych osobowych w postaci Imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych na co wyrażam
zgodę.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za
zgodność z oryginałem.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-07-16
Komentarze
Polityka Prywatności