Numer oferty: StPr/25/0318
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 19-200 Grajewo, powiat: grajewski, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych wraz ze związanymi z nimi instalacjami, urządzeniami technicznymi i pozostałą infrastrukturą w obiektach;
-organizacja pracy sekcji, rozliczanie pracy konserwatorów i monterów;
-nadzór nad racjonalnym prowadzeniem gospodarki energetycznej i komunalnej oraz nad realizacją zadań dotyczących ochrony środowiska;
-typowanie i wnioskowanie o wykonanie robót konserwacyjnych i remontowych;
-udział w wykonywaniu wniosków inwestycyjnych oraz dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy infrastruktury wojskowej;
-udział w opracowaniu i realizacji planu rzeczowo-finansowego; udział w prowadzonych kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii; udział w przekazywaniu obiektów w użytkowanie przez jednostki i instytucje wojskowe w garnizonie;
-współpraca z Infrastrukturą w zakresie przygotowania niezbędnych danych związanych z administrowaniem, użytkowaniem i eksploatacją nieruchomości wojskowych;
-nadzór nad prawidłowym i zgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem sprzętu kwaterunkowego, wyposażeniem pomieszczeń oraz prowadzeniem ewidencji tego sprzętu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 28.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 060 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: za wysługę lat. 6.060,00 zł (w tym premia regulaminowa) + dodatek
Miejsce wykonywania pracy :Grajewo
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw logistyki i dziedzin pokrewnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- obsługa komputera
- OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: -Przy wykształceniu średnim wymagany staż pracy to min. 5 lat
-Przy wykształceniu wyższym wymagany staż pracy to min. 3 lata
-DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU PRACY
-znajomość środowiska wojskowego;
-znajomość przepisów prawa budowlanego;
-znajomość programów do kosztorysowania;
-odpowiedzialność, terminowość;
-odporność na stres;
-umiejętność pracy pod presją czasu;
-dyspozycyjność;
-samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
NIP: 5423224755
REGON: 200689828
Krótki opis działalności gospodarczej: Obrona narodowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kawaleryjska 70, 15-017 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
E-mail: 25wog.sekcjapersonalna@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
-życiorys (CV)
-list motywacyjny
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać
w terminie do dnia 06.08.2025 r.
-na adres pocztowy
25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,
ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok
z dopiskiem:
Ogłoszenie o pracę - KIEROWNIK - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY - GRUPA ZABEZPIECZENIA GRAJEWO
-na adres internetowy - wyłącznie w pliku pdf
25wog.sekcjapersonalna@ron.mil.pl
Temat wiadomości:
Ogłoszenie o pracę - KIEROWNIK - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY - GRUPA ZABEZPIECZENIA GRAJEWO
1.Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
2. W przypadku chęci udziału w przyszłych rekrutacjach wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą:
Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych w celach rekrutacji na inne stanowiska w 25. Wojskowym Oddziale Gospodarczym w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia procesu tej rekrutacji.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy). Aplikacje należy przesyłać wyłącznie na wskazany w ogłoszeniu adres mailowy lub przesyłać pocztą. Nie zwracamy otrzymanych aplikacji. Nie udzielamy informacji o otrzymanych aplikacjach. Dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone komisyjnie Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:
Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 817 lub 261 398 832
KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000).
Administrator danych:
25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku reprezentowany przez Komendanta z siedzibą przy ul Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, tel. 261 398 840; e-mail: 25wog.sekretariat@ron.mil.pl
Kontakt do inspektora danych osobowych:
Krystyna Sadowska
tel.: 261 398 818
25wog.iod@ron.mil.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym
Informacje o odbiorcach danych:
podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym. naboru na stanowisko pracy
Uprawnienia:
prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 1 Kodeksu pracy.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych określająca tryb wewnętrznego zgłaszania naruszeń prawa w rozumieniu Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz. Urz. UE L 305 z 26.11.2019, str. 17, z późn. zm.) oraz będąca realizacją zapisów Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928) dostępna jest na stronie: https://25wog.wp.mil.pl/bip.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta