Numer oferty: StPr/25/0603
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wydawanie opinii prawnych oraz udzielanie porad i konsultacji prawnych dla kierownictwa Zakładu,
oraz komórek organizacyjnych,
2. Sprawowanie nadzoru prawnego nad prowadzonymi postępowaniami sądowymi, egzekucyjnymi oraz
administracyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem prawa zamówień publicznych,
3. Opiniowanie przedkładanych projektów umów, zarządzeń, regulaminów oraz instrukcji.
4. Sygnalizowanie Dyrektorowi Zakładu dostrzeżonych naruszeń przepisów prawa oraz przedstawianie
wniosków mających na celu ich usunięcie.
5. Opracowywanie projektów umów.
6. Wykonywanie innych zadań na polecenie Dyrektora Zakładu, z wyłączeniem zadań zleconych podmiotom
zewnętrznym na podstawie umów cywilnoprawnych.
7. Opracowywanie, wdrażanie oraz aktualizacja procedur zgodności wydawanych przepisów
z regulacjami wewnętrznymi, jak i powszechnie obowiązującymi.
8. Monitorowanie zmian w przepisach prawa mających wpływ na działalność Zakładu Komunalnego PGM
w Chorzowie oraz inicjowanie działań dostosowawczych.
9. Prowadzenie szkoleń i działań informacyjnych dla pracowników Zakładu Komunalnego PGM
w Chorzowie w zakresie zgodności oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa.
10. Sporządzanie analiz i raportów dotyczących m.in. poziomu przestrzegania przepisów prawa
w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie.
11. Kontrola przestrzegania procedur wewnętrznych oraz rekomendowanie działań naprawczych
w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub ryzyk prawnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: złotych brutto - do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: radca prawny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
NIP: 6270019484
REGON: 271570664
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami samorządowymi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: EWA KRUTARZ
Nr telefonu: 327571500
E-mail: kontakt@pgm-chorzow.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Ofertę zawierającą:
list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo
w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające okres
zatrudnienia),
kopia dokumentu potwierdzającego aktualny wpis do Okręgowej Izby Radców Prawnych,
kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych
i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad
moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie
prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej
opatrzone własnoręcznym podpisem,
kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, (dokument składają kandydaci
zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach
samorządowych).
klauzulę informacyjną dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz
ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
należy złożyć w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 206 i 207
lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją
nabór na stanowisko radcy prawnego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 lipca 2025r.
Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP
i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego
PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaKADRY.
Aplikacje które wpłyną do Zakładu Komunalnego PGM (liczy się data otrzymania dokumentów
przez ZK PGM) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM,
telefon nr 32 757 15 26 lub 32 757 15 20 od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00,
w czwartek od 7:00 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00.
Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie
określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego PGM w Chorzowie
www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy).
Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego
PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem:
www.zkpgm.bip.chorzow.eu
Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów
nadanych każdej ofercie pracy.
Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie: https://zkpgm.bip.chorzow.eu/index.php?kat=172735164521189032
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny, Termin: natychmiast, Godziny : 07-15