Numer oferty: StPr/25/0543
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie rejestracji/wyrejestrowania pojazdów; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar za nieterminową rejestrację lub zgłoszenie zbycia pojazdów; Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem dowodów i tablic rejestracyjnych; Dokonywanie skreśleń pojazdów z ewidencji; Czynności związane z wymianą dowodów rejestracyjnych; Wysyłanie i przyjmowanie potwierdzeń zgodności danych; Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych; Przyjmowanie pozwoleń czasowych po upływie terminu czasowej rejestracji i wydawanie stałych dowodów
rejestracyjnych; Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu; Dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o nabyciu lub zbyciu pojazdu oraz zmian danych w dowodzie rejestracyjnym; Wydawanie zezwoleń na nabicie numerów na nadwoziu oraz wykonanie tabliczki znamionowej; Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę; Kierowanie pojazdów na dodatkowe badanie techniczne w celu ustalenia parametrów niezbędnych do rejestracji; Kierowanie pojazdów na dodatkowe badanie techniczne w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu, narusza wymagania ochrony środowiska lub w wypadku dokonania zmiany przeznaczenia; Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie; Prowadzenie spraw związanych z czasowym wycofaniem pojazdów ruchu; Aktualizacja bazy systemu Pojazd".
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Godziny pracy: 7:30-15:30
Okres zatrudnienia: 6 miesięcy (umowa na czas określony)
Miejsce pracy: ul. Michalusa 18, 38-300 Gorlice (Wydział Komunikacji i Dróg)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe; staż pracy - minimum 1 rok; komunikatywność; kultura osobista; odpowiedzialność; dyspozycyjność; umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; umiejętność pracy w zespole; umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
NIP: 7381798463
REGON: 491893316
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Biecka 3, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Halczuk
Nr telefonu: (18) 354-87-58
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon