Numer oferty: StPr/25/0548
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 1, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw z zakresu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej, w tym:
a)ustalanie podmiotów zobowiązanych do wnoszenia opłat z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej,
b)prowadzenie oględzin w terenie,
c)obliczanie wysokości opłaty retencyjnej,
d) prowadzenie ewidencji podmiotów zobowiązanych do wnoszenia opłat z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej,
e)prowadzenie egzekucji w przypadku niewykonania obowiązku przez podmiot.
2.Prowadzenie spraw dotyczących zmiany stanu wody na gruncie, w tym:
a)przeprowadzanie oględzin w terenie w sprawach dot. zmian stanu wody na gruncie,
b)przygotowywanie projektów decyzji nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie do stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom w przypadku zmian stanu wody na gruncie szkodliwie wpływających na nieruchomości sąsiednie,
c)przygotowywanie projektów ugód w sprawie zmian stanu
wody na gruncie, jeżeli zmiany te nie wpłyną szkodliwie na inne nieruchomości lub gospodarkę wodną,
d) kontrola wykonania obowiązków nałożonych na właścicieli gruntu w przypadku dokonanych zmian stanu wody na gruncie szkodliwie wpływających na nieruchomości sąsiednie lub wynikających z ugody w sprawie zmian stanu wody na gruncie.
3. Przygotowywania projektów umów dot. ekspertyzy hydrogeologicznej.
4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, w tym:
a) prowadzenie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko,
b)wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
c) prowadzenie ewidencji wniosków, postanowień, raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i wydanych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
5. Sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, w tym opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz i gmin sąsiednich.
6. Przygotowywanie programów i analiz wynikających z obowiązków gminy w tym Programu ochrony środowiska dla Miasta i Gminy Olkusz.
7. Udostępnianie informacji, dokumentów i danych o środowisku z zakresu realizowanych zadań.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - podinspektor Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Komunalnymi" na
adres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz lub składać osobiście w punkcie Informacyjno Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu.
https://bip.malopolska.pl/umigolkusz,a,2706663. nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-wydzialu-ochrony-srodowiska-i-
gospodarki-odpadami-.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska, inżynier środowiska, gospodarka wodna
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
Wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
Kierunek: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, gospodarka wodna.
Doświadczenie zawodowe
Minimum 3 lata stażu pracy w oparciu o umowę o pracę
Uprawnienia/umiejętności
1. Posiada znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- Prawo wodne,
- Prawo ochrony środowiska,
- o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.
2. Posiada prawo jazdy kategorii B.
https://bip.malopolska.pl/umigolkusz,a.27()6663,nabor-na-vvolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-wydzialu-ochrony-srodowiska-i-gospodarki-odpadami-.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Olkusz
NIP: 6370110882
REGON: 000525518
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka budżetowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Szczurek
E-mail: a.szczurek@umig.olkusz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - podinspektor Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Komunalnymi" naadres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz lub składać osobiście w punkcie Informacyjno Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu.
https://bip.malopolska.pl/umigolkusz,a,2706663. nabor-na-wolne-
stanowisko-urzednicze-podinspektor-wydzialu-ochrony-srodowiska-i-
gospodarki-odpadami-.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail