Numer oferty: StPr/25/0930
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zasadą konkurencyjności, lub zgodnie z wewnętrznymi regulacjami), w tym:
a) konsultacje, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie za opisanie i ustalenie wartości przedmiotu zamówienia oraz z obsługą prawną Urzędu w zakresie przygotowania wzoru umowy w trakcie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowanie na podstawie wniosku
o wszczęcie postępowania, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania,
b) publikacja / przesyłanie wszelkich informacji dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia,
c) przygotowywanie / przesłanie wszelkiej korespondencji w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówieni,.
d) przygotowywanie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
(jeżeli jest wymagany),
2) rejestracja wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składanych przez wydziały, referaty, biura- prowadzenie rejestru postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Informacja o naborze na stronie: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/nabor/203/ogloszenie-id-203-biuro-zamowien-publicznych-inspektor-etatow-1-etat.html
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)wykształcenie średnie lub wyższe,
5)w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy,
6)w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy,
7)nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1)doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
2)znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych (oraz aktów wykonawczych do ustawy), o finansach publicznych, Kodeks Cywilny, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych, o pracownikach samorządowych,
3)doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, zgodnie z zasadą w konkurencyjności, zwolnionych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych),
4)umiejętności: stosowanie właściwych aktów prawnych, stosownie do zajmowanego stanowiska i wykorzystanie ich w praktyce, umiejętność argumentowania, obsługa komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office (Word i Excel),
5)cechy osobowe: odpowiedzialność, bezstronność, samodzielność, komunikatywność, zdolność organizacji pracy własnej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Ostródzie
NIP: 7410010958
REGON: 000524430
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja samorządowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) dokument poświadczający wykształcenie oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,
4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej, w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,
5) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
6) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe,
7) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.
Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych. Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Inne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez kandydata.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: 2025-07-22
Sposób, miejsce:
Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Ostródzie , na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA.
lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 22.07.2025r.