Numer oferty: StPr/25/0772
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Paderewskiego 10/12, 10-314 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu szkoły,kontakty z uczniami i pracownikami tworzenie pism i odpowiedzi, prowadzenie kancelarii szkoły
godziny pracy między 8:00-16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze 4800,00 zł brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagane doświadczenie zawodowe 3-5 lat, obsługa komputera
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie
NIP: 7391230652
REGON: 000247315
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Paderewskiego 10/12, 10-314 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Jóźwiak
Nr telefonu: 89 5267991
E-mail: jozwiak.beata@zseh.olsztyn.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacje (CV) prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adresy e-mail:
sekretariat@zseh.olsztyn.eu lub jozwiak.beata@zseh.olsztyn.eu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail