Numer oferty: StPr/25/0423
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 17, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji w obszarze ekonomiczno-finansowym,
- kontrole dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym ,
- prowadzenie ewidencji rozliczeń oraz należności i zobowiązań
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 355 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, ekonomia, rachunkowość
Uprawnienia:
- obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 2-3 lata pracy na stanowisku administracyjno-biurowym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie / 17 Brygada Zmechanizowana Międzyrzecz
NIP: 4290066215
REGON: 080521018
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 17, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Szewczyczak
Nr telefonu: 261674467
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon