Numer oferty: StPr/25/0662
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej)
2. Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych i ich aktualizacja
3. Przygotowywanie dokumentów, zestawień i raportów
4. Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy
5. Zamówienia materiałów biurowych i materiałów budowlanych zgodnie z informacjami od kierownika budowy
6. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Po umowie na okres próbny, umowa o pracę na czas nieokreślony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 21.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- minimum średnie (mile widziane wyższe). Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), umiejętność pracy z dokumentacją i dbałość o szczegóły. Niezbędna komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Sawczuk
Nr telefonu: 227702043
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV