Numer oferty: StPr/25/1806
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bilcza, 26-026 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju powierzonych kategorii produktowych, w zgodzie z celami biznesowymi firmy.
Monitorowanie rynku, analiza trendów konsumenckich, działań konkurencji oraz innowacji w zakresie produktów i opakowań.
Inicjowanie i prowadzenie procesów wdrażania nowych produktów od fazy koncepcji, poprzez testy, aż po komercjalizację.
Zarządzanie cyklem życia produktów, rekomendowanie działań optymalizacyjnych, w tym decyzji o wprowadzaniu, modyfikacjach czy wycofywaniu produktów z rynku. Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, marżowość oraz rentowność kategorii.
Ścisła współpraca z działami: marketingu, zakupów, logistyki oraz produkcji w celu realizacji założonych planów.
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami oraz partnerami biznesowymi, prowadzenie negocjacji handlowych.
Udział w krajowych i międzynarodowych targach branżowych, w celu poszukiwania nowych rozwiązań oraz inspiracji produktowych.
Przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji dla Zarządu w zakresie rozwoju kategorii.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Dodatkowo pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, kartę sportową na preferencyjnych warunkach, zniżki na produkty firmowe. Szczegóły wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Zakres obowiązków:Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju powierzonych kategorii produktowych, w zgodzie z celami biznesowymi firmy.
Monitorowanie rynku, analiza trendów konsumenckich, działań konkurencji oraz innowacji w zakresie produktów i opakowań.
Inicjowanie i prowadzenie procesów wdrażania nowych produktów od fazy koncepcji, poprzez testy, aż po komercjalizację.
Zarządzanie cyklem życia produktów, rekomendowanie działań optymalizacyjnych, w tym decyzji o wprowadzaniu, modyfikacjach czy wycofywaniu produktów z rynku.
Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, marżowość oraz rentowność kategorii.
Ścisła współpraca z działami: marketingu, zakupów, logistyki oraz produkcji w celu realizacji założonych planów.
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami oraz partnerami biznesowymi, prowadzenie negocjacji handlowych. Udział w krajowych i międzynarodowych targach branżowych, w celu poszukiwania nowych rozwiązań oraz inspiracji produktowych.Przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji dla Zarządu w zakresie rozwoju kategorii.
Wymagania; Dyspozycyjność, w tym gotowość do udziału w targach oraz spotkaniach z klientami zagranicznymi (warunek konieczny). Doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktową, rozwoju portfolio lub w marketingu produktowym. Umiejętność samodzielnego kreowania i realizowania strategii kategorii w oparciu o analizy rynku i danych sprzedażowych.Rozwinięte kompetencje analityczne, zdolność pracy z danymi liczbowymi, KPI oraz budżetami. Znajomość zasad brandingu oraz zagadnień związanych z opakowaniami i designem będzie dodatkowym atutem. Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania trwałych relacji z partnerami handlowymi. Proaktywne podejście, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na osiąganie celów. Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dostawcami oraz śledzenie trendów międzynarodowych.
Pracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i ambitnych planach rozwoju. Samodzielne, rozwojowe stanowisko z realnym wpływem na kształtowanie strategii produktowej i portfolio firmy. Pracę w środowisku biznesowym, nastawionym na wdrażanie innowacji i nowych rozwiązań. Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, adekwatny do doświadczenia oraz wyników pracy, wraz z systemem premiowym. Niezbędne narzędzia pracy. Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe. Możliwość udziału w krajowych i zagranicznych wydarzeniach branżowych oraz szkoleniach.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: FORMASTER SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 9590122245
REGON: 29067048300000
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fabryczna 24, 25-818 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Pracodawca prosi o aplikowanie na stanowisko " Menedżer Kategorii / Category Manager" poprzez wypełnienie formularza dostępnego pod poniższym linkiem: https://formastersa.traffit.com/public/form/a/33?uid=b49901a8a7d409e386b90c03c61f31d455387a6c3646326c6754525763526f514e4441456f4358675738354d73745a3574314a2b456771374c476f3250446b31
, Godziny : 8.00- 16.00