Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Specjalista ds. administracyjno-technicznych - Józefów, mazowieckie

Data dodania: 2025-07-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Pracodawca: Miejski Ośrodek Kultury
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0393

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kardynała K.Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem MOK i jego placówek. Prowadzenie wymaganych
rejestrów oraz ewidencji wpłat w systemie Strefa Zajęć. Koordynowanie systemu sprzedaży biletów (Biletyna.pl). Realizacja
czynności związanych z RODO. Udział w dyżurach technicznych podczas. Techniczna obsługa wydarzeń. • Pomoc w
przygotowywaniu i organizacji wystaw. Nadzór nad powierzonym sprzętem technicznym (kamera, projektor, aparat, itp.).
Organizacja i koordynacja zajęć, projektów i wydarzeń edukacyjnych. Współpraca z instytucjami edukacyjnymi, kulturalnymi i organizacjami pozarządowymi. Obsługa systemów informatycznych związanych z zapisami i płatnościami. Współpraca z
dystrybutorami filmowymi
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 27.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Umiejętność obsługi urządzeń technicznych (nagłośnienie, oświetlenie, sprzęt multimedialny).
[Umiejętność 1] : Gotowość do pracy w weekendy i w godzinach popołudniowych (w zależności od wydarzeń).

[Praca na okres próbny] : 3 miesiące + możliwość dalszego zatrudnienia
[Godzina zakończenia pracy] : 19:00

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Kultury
NIP: 5321047226
REGON: 000286893
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja
Adres www: https://mokjozefow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kardynała K.Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Daniel Kloch
E-mail: d.kloch@mokjozefow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-07-15
ostatnia aktualizacja: 2025-07-16
Komentarze
Polityka Prywatności