Numer oferty: StPr/25/0709
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem i sprzedażą prawa użytkowania wieczystego gruntów na własność w trybie administracyjnym i cywilno-prawnym;
2)załatwianie spraw związanych z ustanawianiem i wygaszaniem trwałego zarządu do nieruchomości Miasta i Skarbu Państwa,
3)określanie zasadności i sposobu dokonania transakcji;
4)ustalanie sytuacji faktycznej i prawnej nieruchomości;
5)przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i prawnej;
6)kontrolowanie dalszego zbywania nieruchomości przekształconych lub sprzedanych na własność z udzieleniem bonifikat i żądanie zwrotu bonifikaty;
7)kontrola sposobu wykorzystywania nieruchomości oddanych w trwały zarząd;
8)sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów oraz informacji
i ogłoszeń nieruchomości przeznaczonych do zbycia;
9)ustalanie zakresu pomocy publicznej, przygotowywanie zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej oraz rejestrowanie ich zgodnie z przepisami prawa;
10)planowanie dochodów i wydatków budżetowych w zakresie prowadzonych spraw;
11)sporządzanie faktur i przypisów do wpłat w ramach prowadzonych transakcji,
12)wydawanie decyzji udzielających bonifikaty od opłat rocznych za trwały zarząd gruntów Miasta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 750 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze + plus dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1)wykształcenie wyższe na kierunkach: gospodarka nieruchomościami, prawo, budownictwo, geodezja, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomia, budownictwo i inżynieria środowiska;
2)posiadanie obywatelstwa polskiego;
3)pełna zdolność do czynności prawnych;
4)korzystanie z pełni praw publicznych;
5)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6)nieposzlakowana opinia;
7)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
8)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
9)znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
10)znajomość kodeksu cywilnego;
11)znajomość w teorii i praktyce obsługi MS Office,
12)umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentacji prawnej;
13)komunikatywność;
a)wymagania dodatkowe:
1)mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze budownictwa
lub nieruchomości biura projektowe, kancelarie prawne, notarialne, biuro obrotu nieruchomościami;
2)znajomość programów: Geoportal, LEX.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2)życiorys zawodowy (cv);
3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 25 lipca 2025 r. (piątek) do godz. 14.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b)sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 26/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. przekształcania użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c)miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski