Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 lipca 2025 (piątek)

Podinspektor/inspektor w wydziale gospodarki komunalnej i mieszkaniowej - Police, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-07-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Pracodawca: Urząd Miejski w Policach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0259

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Stefana Batorego 3, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem https://bip.police.pl/oferta-pracy/20280/podinspektor-inspektor-w-wydziale-gospodarki-komunalnej-i-mieszkaniowej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor budowy dróg
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Inspektor budowy dróg (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • prawo jazdy kat B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: zgodnie z ogłoszeniem https://bip.police.pl/oferta-pracy/20280/podinspektor-inspektor-w-wydziale-gospodarki-komunalnej-i-mieszkaniowej

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Policach
NIP: 8511000695
REGON: 000525866
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stefana Batorego 3, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Tomczak
Nr telefonu: 914311817
E-mail: m.tomczak@police.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) wypełniony kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) oświadczenie kandydata na wolne stanowisko urzędnicze /kierownicze stanowisko urzędnicze/ o spełnieniu
warunków określonych przepisami ustawy o pracownikach samorządowych,
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać
z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-07-14
Komentarze
Polityka Prywatności