Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 lipca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. mediów społecznościowych w gabinecie prezydenta - Leszno, wielkopolskie

Data dodania: 2025-07-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracodawca: Urząd Miasta Leszna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne

Numer oferty: StPr/25/0540

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku
- prowadzi komunikację w mediach społecznościowych, m.in.: zarządza oficjalnymi profilami Miasta Leszna, Prezydenta i jego Zastępcy, w mediach społecznościowych,
- ma za zadanie budowanie i ochronę wizerunku Prezydenta Miasta Leszna i jego Zastępcy w mediach społecznościowych, m. in. przygotowuje materiały medialne, opracowuje spójny przekaz wizerunkowy,
- odpowiada za wsparcie wizerunkowe i promocyjne działań Urzędu Miasta Leszna, m. in.: przygotowywanie materiałów promujących kluczowe inicjatywy Prezydenta Miasta Leszna, jego Zastępcy i Miasta Leszna; tworzenie kalendarza komunikacyjnego w oparciu o bieżące wydarzenia, inwestycje, uroczystości i ważne daty; udział w przygotowywaniu akcji dla mieszkańców propagujących pozytywny wizerunek Prezydenta Miasta Leszna, jego Zastępcy i Miasta Leszna,
- reprezentuje Urząd Miasta w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, m. in. jest obecna w wydarzeniach z udziałem Prezydenta Miasta Leszna i jego Zastępcy jako osoba odpowiedzialna za dokumentację i relację medialną, prowadzi kalendarz spotkań Prezydenta Miasta Leszna i Zastępcy.
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13319/stanowisko-ds-mediow-spolecznosciowych-w-gabinecie-prezydenta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 140.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: - dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw public relations
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • Znajomość pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne
- wykształcenie: wyższe,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych,
o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Prawo prasowe, Kodeks postępowania administracyjnego,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych, i/lub marketingu, i/lub promocji,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska,
- znajomość zagadnień dot. prowadzenia mediów społecznościowych,
- umiejętność: komunikacji pisemnej i werbalnej, kreatywnego i logicznego myślenia, pracy w zespole, efektywnej pracy pod presją czasu, wyszukiwania informacji, sporządzania pism, redagowania tekstów informacyjnych, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
- umiejętność: obsługi mediów społecznościowych, obsługi programów graficznych oraz montażu materiałów wideo; obsługi komputera urządzeń biurowych, nowych technologii oraz pozostałych programów i urządzeń biurowych niezbędnych do wykonywania zadań.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Leszna
NIP: 6970020756
REGON: 000660995
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 65 529 81 34
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia),
- oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO - do pobrania
z strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia),
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kserokopie świadectw pracy, lub oryginał/kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty.
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w biurze obsługi lub w Wydziale Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru stanowisko ds. mediów społecznościowych w Gabinecie Prezydenta, termin aplikacji dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu, w przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 65 529 81 34.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dok. 21.07.2025r., Godziny : do godz. 12.00

opublikowano: 2025-07-14
Komentarze
Polityka Prywatności