Numer oferty: StPr/25/0972
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: PLAC WOLNOŚCI 14, 62-860 Opatówek, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Czynności związane z przygotowaniem postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót drogowych.
2. Czynności związane z budową i oddawaniem do eksploatacji dróg.
3. Czynności związane z utrzymaniem dróg.
4. Uzgadnianie zjazdów i przygotowywanie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
5. Prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem i ochroną dróg.
6. Wnioskowanie w sprawie budowy, modernizacji, remontów i utrzymania dróg gminnych, oświetlenia ulicznego oraz czuwanie nad realizacją w/w zadań.
7. Dokonywanie przeglądów dróg, chodników, ocena ich stanu technicznego oraz sporządzanie z tego protokołów.
8. Prowadzenie spraw związanych z robotami utrzymaniowymi dróg wykonywanych systemem zleconym oraz ich nadzór.
9. Zimowe utrzymanie dróg w zakresie opracowywania planów kierowania akcją zimową oraz kontroli pracy jej prowadzenia.
10. Kontrola i odbiór robót prowadzonych w pasie drogowym, w zakresie zgodności z wydanym zezwoleniem i uzgodnioną dokumentacją.
11. Przeprowadzanie pomiarów ruchu drogowego i zbieranie danych o zdarzeniach na drogach.
12. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej zakresu działania wydziału.
13. Realizacja zadań w zakresie utrzymania czystości, stanu nawierzchni oraz konserwacji pasa drogowego i dróg.
14. Przeglądy nadzorowanych odcinków dróg, zgłaszanie kierownictwu zagrożeń dla ruchu drogowego, usuwanie tych zagrożeń lub ich zabezpieczenie.
15. Zarządzanie ruchem na drogach gminnych.
16. Rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu.
17. Opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu.
18. Przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji.
19. Zatwierdzanie organizacji ruchu na podstawie złożonych projektów.
20. Prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu.
21. Współpraca w zakresie organizacji ruchu drogowego z zarządami dróg i kolei, z organami policji i innymi jednostkami.
22. Wydawanie zezwoleń na pojazdy ponadnormatywne.
23. Przeprowadzanie okresowych kontroli i analizy oznakowania dróg gminnych.
24. Współpraca z innymi wydziałami urzędu w zakresie planowania i realizacji inwestycji oraz prowadzonych postępowań przetargowych.
25. Prowadzenie spraw w zakresie transportu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 do 7 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik drogownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne (obligatoryjne):
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
- wykształcenie wyższe lub średnie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o drogach publicznych, Prawo budowlane, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
- doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych,
- mile widziany staż pracy na stanowisku tożsamym lub pokrewnym
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa,
- zdolność analitycznego myślenia, samodzielność,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i w zespole,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- pracowitość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, dyspozycyjność,
- odporność na stres,
- znajomość obsługi powszechnie używanych aplikacji biurowych (min.: pakietu MS Office) oraz sprzętu biurowego
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera, wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek,
2. praca w wymiarze pełnego etatu,
3. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
4. podnoszenie kwalifikacji poprzez czynny udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
5. planowany początek zatrudnienia: III kwartał 2025r.
6. szacowane wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek oraz inne dodatkowe świadczenia przysługujące pracownikom samorządowym.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI GMINY OPATÓWEK
NIP: 6180016536
REGON: 000551102
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PLAC WOLNOŚCI 14, 62-860 Opatówek, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Matczak
Nr telefonu: 62 761 80 80
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty kandydatów na stanowisko pracy ds. drogownictwa muszą zawierać:
1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2. CV opatrzone oświadczeniem kandydata Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UEL 119,s.1), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1135),
3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. załączonego wzoru,
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o następującej treści: oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielnie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego),
8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy),
9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji (w załączeniu do ogłoszenia)
10. oświadczenie o zgodzie do przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji (klauzula RODO) wg. załączonego wzoru
Dokumenty aplikacyjne winny być podpisane przez kandydata lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, I piętro, pokój nr 13, w godz. 8.00 - 16.00 w poniedziałki, 7.30 - 15.30 w pozostałe dni robocze, w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz numerem telefonu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2025r. (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu). Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji.
Dodatkowe informacje:
1. oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki liczy się data wpływu do urzędu),
2. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji; niniejsza informacja zostanie umieszczona w BIP Gminy Opatówek oraz na tablicy ogłoszeń urzędu,
3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia będą odesłane lub można będzie je odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek, w pokoju Nr 21, w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury,
4. Burmistrz Gminy Opatówek zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru,
5. w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek obowiązuje Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych dostępna pod linkiem https://bip.opatowek.pl/p,309,procedura_zgloszen_wewnetrznych,
6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 7618080, wew.40 .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 31.07.2025, Godziny : 7.30-15.30