Numer oferty: StPr/25/0295
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 19-200 Wojewodzin 52A, powiat: grajewski, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem zarejestrowanych w kancelarii materiałów jawnych.
Rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne Brygady.
Prowadzenie bieżącej ewidencji wszystkich przychodzących oraz wychodzących materiałów jawnych.
Rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów.
Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie plus 5% premii plus dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- obsługa komputera
- OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, inne
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 2 Brygada Zmotoryzowana Legionów Jednostka Wojskowa 5658
NIP: 8451975009
REGON: 280602118
Krótki opis działalności gospodarczej: PAŃSTWOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 30 bud. 25, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Jabłońska
Nr telefonu: 261332511
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon