Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 lipca 2025 (poniedziałek)

Doradca ds. zatrudnienia - Trzebnica, dolnośląskie

Data dodania: 2025-07-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0369

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań na stanowisku doradca do spraw zatrudnienia: (zgodnie z ogłoszonym naborem -Strona BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Trzebnicy)
1) Świadczenie usługi pośrednictwa pracy w szczególności udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo w uzyskaniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej oraz pracodawcom pomocy w pozyskaniu kandydatów do pracy.
2) Pozyskiwanie i upowszechnianie ofert pracy.
3) Udzielanie informacji pracodawcom informacji o kandydatach do pracy.
4) Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy, oraz w innych ogólnodostępnych bazach.
5) Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełdy pracy lub targów pracy.
6) Nawiązywanie i otrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami.
7) Realizacja wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:
a) przyjmowanie wniosków, sprawdzanie ich kompletności, weryfikacja wniosków pod względem formalnym,
b) wprowadzanie wniosków do systemu informatycznego Syriusz, wydawanie skierowań do pracy w ramach składanych wniosków,
c) sprawdzanie czy pracodawca spełnia określone w rozporządzeniu warunki do uzyskania refundacji,
d) przedstawianie wniosków do komisyjnego rozpatrzenia,
e) powiadamianie pracodawców o uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia wniosku do realizacji,
f) sporządzanie umów i przedstawianie ich do podpisania,
g) sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis,
h) obsługa systemu SHRIMP w zakresie udzielonej pomocy de minimis,
i) weryfikacja przedłożonego przez pracodawcę rozliczenia kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy; stwierdzanie przyjęcia rozliczenia lub odmowy przyjęcia rozliczenia i powiadamianie pracodawcy,
j) stwierdzanie utworzenia stanowiska pracy poprzez przeprowadzenie wizyty monitorującej przed wypłatą refundacji,
k) przekazywanie dokumentów do działu finansowo-księgowego celem dokonania refundacji,
l) monitorowanie, w okresie objętym umową, realizacji przez pracodawcę obowiązku zatrudnienia skierowanego bezrobotnego i utrzymania poziomu zatrudnienia,
m) prowadzenie rejestru wniosków, umów i sporządzanie stosownej sprawozdawczości,
n) w przypadku naruszenia przez pracodawcę warunków umowy, wezwanie do zwrotu środków FP wraz z określeniem terminu.
8) Bieżąca aktualizacja wniosków i innych dokumentów dostosowana do obowiązujących przepisów prawnych w zakresie realizacji refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz form pomocy realizowanej w ramach środków PFRON.
9) Bieżąca współpraca w zakresie wymiany informacji z doradcami klienta i działem księgowości.
10) Kontrola i monitoring realizacji przez pracodawców warunków umów (wizyty monitorujące u pracodawców, w tym promocja aktywnych form).
11) Sporządzanie sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, pomocy de minimis.
12) Analiza efektywności zatrudnieniowej i kosztowej.
13) Realizacja wniosków dotyczących jednorazowej pomocy na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej, lub na podjęcie działalności w formie spółdzielni socjalnej oraz zwrotu kosztów wyposażenia stanowisk pracy finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
14) Bieżąca obsługa strony internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Trzebnicy.
15) Udział w pracach komisji przyznającej środki na podjęcie działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych, refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy dla skierowanych bezrobotnych oraz przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
16) Pozyskiwanie do współpracy pracodawców, w szczególności w zakresie zgłaszania ofert pracy do bazy ofert pracy.
17) Przeprowadzanie rozmów z pracodawcami w celu ustalenia ich oczekiwań w zakresie form pomocy.
18) Udzielanie pracodawcom pomocy określonej w ustawie, w szczególności w zakresie pośrednictwa pracy oraz ułatwiania dostępu do innych form pomocy.
19) Utrzymywanie stałego kontaktu z pracodawcami, z którymi została nawiązana współpraca.
20) Zastępstwo na stanowisku obsługi i realizacji wniosków dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Trzebnicy, ul. Kościuszki 10, pok. 302 III p. lub przesłać drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.07.2025r. do godz. 1500 w zamkniętej kopercie z napisem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze doradca do spraw zatrudnienia
Dla oferty przesłanej pocztą decyduje data wpływu do Urzędu.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pośrednik pracy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
NIP: 9151566514
REGON: 932104821
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Gollor
Nr telefonu: 71 306-74-11
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny
2) życiorys (CV)
3) kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) ,
6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej,
o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru na stanowisko urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Trzebnicy.
Oryginały wymaganych dokumentów określonych w pkt 6 ppkt 4 i 5 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-07-14
ostatnia aktualizacja: 2025-07-16
Komentarze
Polityka Prywatności