Numer oferty: StPr/25/0719
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Akacjowa 4N/1/18, 55-040 Ślęza, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kontroloanie jakości wykonywanej przez pracowników pracy, codzienne rozdzielanie obowiązków pracownikom, współpraca z innymi brygadzistami i przełożonym, przygotowywanie raportów i protokołów odbioru, prowadzenie dokumentacji wykonywanych prac, planowanie i kontrolowanie wykonywanych prac, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 16.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik firmy sprzątającej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- prawo jazdy kat B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Doświadczenie w kierowaniu ludźmi i nadzór nad wykonywanymi pracami, umiejętnośc planowania prac
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: FIRMA SALUS ADAM SZOPA
NIP: 8981023328
REGON: 930605720
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Jasińska
Nr telefonu: 748657435
E-mail: j.jasinska@klodzko.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Osoba do kontaktu pracodawcy: Adam Szopa
Nr telefonu: 602 286 892
E-mail: biuro@firma-salus.pl