Numer oferty: StPr/25/0694
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: HAWELAŃSKA 5, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) planowanie i realizacja procesów konsultacyjnych;
2) moderowanie otwartych spotkań z mieszkańcami, w tym organizowanie i
prowadzenie corocznych spotkań rejonowych z mieszkańcami w ramach procedury
budżetu obywatelskiego;
3) koordynacja i wsparcie działań konsultacyjnych prowadzonych przez pozostałe
wydziały Urzędu Miasta;
4) organizowanie i prowadzenie terenowych punktów konsultacyjnych, w tym
na potrzeby realizacji projektów inwestycyjnych;
5) przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie zadań realizowanych
na stanowisku;
6) prowadzenie ewaluacji procesów konsultacyjnych;
7) udział w pracach związanych z naborem wniosków do budżetu obywatelskiego oraz
głosowaniem mieszkańców;
8) obsługa administracyjna i przygotowywanie materiałów na potrzeby corocznych prac
zespołu opiniującego zadania zgłoszone do budżetu obywatelskiego;
9) bieżąca obsługa bezpośrednia, telefoniczna i korespondencyjna mieszkańców
w zakresie zadań realizowanych na stanowisku;
10) prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem zamówień w zakresie zadań
realizowanych na stanowisku, w tym przygotowywanie projektów umów i zleceń.
11) okresowa kontrola realizacji przez wnioskodawców budżetu obywatelskiego zasady
ogólnodostępności infrastruktury sfinansowanej ze środków budżetu
obywatelskiego, w tym obsługa zgłoszeń mieszkańców w tym zakresie.
12) praca w systemach informatycznych do obsługi zadań na stanowisku;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 750 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zadanicze + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: a) wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe;
2) minimum roczny staż pracy w administracji publicznej;
3) posiadanie obywatelstwa polskiego;
4) pełna zdolność do czynności prawnych;
5) korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia;
8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
9) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie
powiatowym;
10) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
11) wiedza w zakresie narzędzi partycypacji obywatelskiej;
12) samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność;
13) umiejętności w zakresie wystąpień publicznych i moderowania spotkań;
14) umiejętności związane z praktycznym stosowaniem narzędzi partycypacji
obywatelskiej;
15) umiejętność sprawnego poruszania się w ramach podstawowych zagadnień
związanych z procesem inwestycyjnym;
16) komunikatywność, umiejętności koordynacyjne, praca w zespołach
międzywydziałowych;
17) umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism oraz praktycznego
stosowania przepisów.
b) wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, ekonomia, nauki
społeczne;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2) życiorys zawodowy (cv);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej
https://bip.um.gorzow.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 22 lipca 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b) sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. konsultacji społecznych należy
składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c) miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski