Numer oferty: StPr/25/3304
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zygmunta Wróblewskiego 6, 30-148 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa profili społecznościowych Instytutu Książki między innnymi na Facebooku, Instagramie oraz kanału YouTube: tworzenie wpisów (pisanie tekstów oraz zarządzanie materiałem wizualnym – zdjęcia i materiały video) i wstawianie ich na odpowiednie kanały, budowanie społeczności wokół kanałów Instytutu Książki, przygotowanie materiałów audiowizualnych (rolki) i ich montaż, archiwizowanie materiałów video na kanale YT Instytutu - realizacja celów dotyczących jakości i zasięgów,
-bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne modyfikacje przyjętej strategii,
-tworzenie harmonogramów i kalendarza publikowanych treści, tworzenie i realizacja strategii promocji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 01.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: [Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
[Godzina zakończenia pracy] : 17:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw public relations
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw public relations
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunek humanistyczny
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność
- kreatywność
- dobra znajomość języka angielskiego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętności redakcyjne, perfekcyjna komunikacja w języku polskim, doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych, wiedza z zakresu kultury i literatury polskiej, znajomość branży literackiej i wydarzeń literackich w Polsce, doświadczenie w promocji i /lub PR w obszarze kultury.
Mile widziane umiejętności i kwalifikacje; umiejętność przygotowania prostych materiałów graficznych np. w Canvie doświadczenie w organizacji projektów literackich.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Instytut Książki
NIP: 6762670222
REGON: 528799030
Adres www: www.instytutksiazki.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Beata Kachel
E-mail: praca@instytutksiazki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka. Zgłoszenia do 30.07.2025 r.; oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane; Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - na adres maila: praca@instytutksiazki.pl podając w tytule maila "specjalista ds. promocji"