Numer oferty: StPr/25/0408
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej.
Sporządzanie przelewów bankowych.
Prowadzenie spraw administracyjnych.
Prowadzenie dokumentacji i rozliczenia samochodu.
Sporządzanie list płac.
Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny.
Przygotowanie decyzji na fundusz alimentacyjny.
Rozliczenie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez komorników.
Inne czynności związane z obsługą świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.
Obsługa poczty elektronicznej.
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
Prowadzenie i rozliczanie kasy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Pobieranie środków finansowych z konta bankowego.
Realizacja wypłat, wpłat z pomocy społecznej.
Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych a dotyczących pomocy społecznej.
Sporządzanie sprawozdawczości
Współudział w tworzeniu budżetu oraz bieżących zmian do budżetu
Miesięczna kontrola kont analitycznych i syntetycznych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki,
- wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość obsługi programów WORD, EXCEL
- mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
NIP: 7431076744
REGON: 004445093
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Liminowicz
Nr telefonu: 89 767 80 54
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1/ CV podpisane własnoręcznie
2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem)
3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1;
4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem)
5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych Załącznik nr 2;
6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków referenta d.s. księgowości
7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w terminie do dnia 21.07.2025r. do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7, 11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon