Numer oferty: StPr/25/0522
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Organizacja wizyt, wsparcie informacyjne, koordynacja leczenia oraz dbanie o satydfakcję pacjentów, opieka nad pacjentem i organizacja procesu leczenia, kompleksowe wsparcie pacjenta na każdym etapie leczenia- od pierwszego kontaktu, przez wizyty, aż po kontrolę po zakończeniu terapii, informowanie pacjentów o możliwych metodach leczenia oraz kosztach, w tym prezentowanie indywidualnych planów leczenia, korzystanie z ponad 100 animacji edukacyjnych, aby w przystępny sposób wyjaśnić pacjentom zabiegi oraz przebieg leczenia, przypominanie pacjentom o wizytach poprzez system automatycznych powiadomień SMS oraz telefonicznie, kontakt z pacjentami po zabiegach w celu monitorowania ich samopoczucia i udzielania dodatkowych informacji, obsługa modułu NPS ( Net Promotor Score)- analiza opinii pacjentów, raportowanie wyników i poedjmowanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi, koordynacja wizyt i harmonogramu leczenia, zarządzanie kalendarzem wizyt pacjentów w systemie IQ Dental, optymalizacja grafików lekarzy i zespołu medycznego, przekazywanie informacji o harmonogramie leczenia pacjentom oraz zespołowi stomatologicznemu, zapewienie płynnego przebiegu wizyt poprzez odpowiednie przygotowanie gabinetu oraz dokumentacji pacjenta, obsługa administracyjna i dokumentacja medyczna; prowadzenie i aktualizowanie pacjentó zgodnie z wymaganiami systemu P1, obsługa modułu raportowania zdarzeń medycznych do P1, zapewniającego zgodność z wymogami formalnymi, zarządzanie podpisem cyfrowym w celu eliminacji papierowej dokumentacji i usprawnienia procesu admnistracyjnego, obsługa płatności pacjentó, wystawianie rachunków oraz kontrola rozlczeń w systemie IQ Dental, wsparcie orgaznizacyjne i kontrola materiałów medycznych, monitorowanie stanu magazynowego materiałów medycznych i zgłaszanie zapotrzebowania na brakujące produkty, współpraca z dostawcami i kontrolowanie zamówień w celu zapewnienia ciągłości pracy gabinetó, współpraca z lekarzami i zespołem medycznym w zakresie organizacji pracy kliniki, obsługa modułu zadań dla zespołu, delegowanie obowiązków i monitorowanie ich realizacji, dbałość o wizerunek i jakość obsługi pacjentów, tworzenie przyjaznej atmosfery i zapewnienie pacjentom poczucia komfortu podczas każdej wizyty, zbieranie i analiza opinii pacjentów, proponowanie usprawnień w obsłudze, profesjonalna i uprzejma obsługa pacjentó, zgodna ze standardami kliniki, archiwizacja danych pacjentó na nośniku NAS, przygotowywanie raportów, przygotowanie gabinetu, dezynfekcja, sterylizacja, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych.
Dwie zmiany w godzinach 07:45-15:20 oraz 12:45- 20:20.
Oferta DiWSP ze wskazanym kandydatem
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 153,71 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystentka stomatologiczna*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie kierunkowe- asystentka stomatologiczna/ higienistka stomatologiczna, biegła umiejętność obsługi komputera w tym Microsoft Office, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, dobrze zorganizowana, łatwo nawiązująca relacje z ludźmi.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Arleta Sidorow
Nr telefonu: 552376796
E-mail: sidorow@elblag.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV+ skierowanie z PUP Elbląg