Numer oferty: StPr/25/5405
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ALEJA KS. JÓZEFA WALĄGA 1/3C, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prezentowanie i wysyłka ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Przyjmowanie zamówień i rejestrowanie ich w systemie CRM. Obsługa poczty (wysyłka, segregacja korespondencji). Obsługa klientów poprzez aktywne i pasywne dzwonienie. Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez dbałość o jakość rozmów i zaangażowanie w problem klienta. Administracyjne wsparcie innych pracowników. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: stała podstawa wynagrodzenia + stała premia (kwartalna, roczna).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji z klientem, umiejętność sprzedażowa, wysoki poziom empatii, zdolność do pracy w zespole i umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku telefonicznej obsługi klienta.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZAUFANY PROFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6040232926
REGON: 52286448100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ALEJA KS. JÓZEFA WALĄGA 1/3C, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 666 370 682
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon