Numer oferty: StPr/25/0712
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków należeć będzie:
- tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę,
- selekcja aplikacji i pomoc w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych,
- obsługa interesantów,
- prowadzenie tematycznej korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników,
- sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników,
- sporządzanie list obecności pracowników,
- ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
- prowadzenie teczek osobowych pracowników,
- monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
- prowadzenie archiwum,
- monitorowanie zmian w prawie pracy i wdrażanie ich w organizacji,
- udzielanie informacji dotyczących zatrudnienia, urlopów, obowiązków i praw pracowniczych,
- tworzenie i aktualizacja regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących zatrudnienia,
- sporządzanie list płac dla pracowników etatowych i zleceniobiorców,
- obliczanie wynagrodzeń zasadniczych, premii, dodatków, urlopów, zasiłków chorobowych i innych świadczeń,
- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń i potrąceń,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników,
- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS,
- sporządzanie pasków wynagrodzeń, raportów IMIR dla pracowników,
- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-4R,
- sporządzanie deklaracji PFRON,
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PIP, GUS, PUP),
- przygotowywanie zestawień kadrowo-płacowych,
- udzielanie informacji pracownikom w zakresie wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń,
- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych,
- współpraca z księgowością,
- współpraca z innymi działami.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) oraz przyjazną atmosferę w pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie zawodowe, średnie lub kierunkowe
- obsługa urządzeń biurowych drukarka, ksero, skaner,
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, internet),
- obsługa programu kadrowo-płacowego COMARCH ERP OPTIMA,
- obsługa programu PŁATNIK,
- obsługa serwisu PPK,
- obsługa systemu SODiR, E-PFRON,
- dobra organizacja pracy, skrupulatność i sumienność,
- poufność i odpowiedzialność,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: DOM DZIENNEGO POBYTU "RODZINA" CARITAS DIECEZJI GLIWICKIEJ
NIP: 6482684068
REGON: 04002224600728
Krótki opis działalności gospodarczej: działalność organizacji religijnych
Adres www: www.dom-rodzina.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
E-mail: biuro@dom-rodzina.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV przesłać na adres e-mail : biuro@dom-rodzina.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail