Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 lipca 2025 (czwartek)

Asystent/-ka księgowego - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-07-08
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE SŁAWIŃSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Numer oferty: StPr/25/1763

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Stefana Okrzei 50/4, 25-526 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (Symfonia)
Wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych i raportów (JPK, VAT)
Pomoc przy rozliczeniach ZUS i obsłudze programu Płatnik
Udział w zamknięciach okresów rozliczeniowych i uzgadnianiu sald
Archiwizacja i organizacja dokumentacji księgowej

Współpraca z zespołem księgowym przy bieżących zadaniach operacyjnych

Rozwój umiejętności księgowych pod okiem doświadczonych specjalistów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent przetwarzania danych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Opis stanowiska pracy; Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (Symfonia). Wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych i raportów (JPK, VAT)
Pomoc przy rozliczeniach ZUS i obsłudze programu Płatnik. Udział w zamknięciach okresów rozliczeniowych i uzgadnianiu sald. Archiwizacja i organizacja dokumentacji księgowej
Współpraca z zespołem księgowym przy bieżących zadaniach operacyjnych. Rozwój umiejętności księgowych pod okiem doświadczonych specjalistów
Wymagania; Kurs SKwP I stopnia (ukończony lub w trakcie) lub wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia). Podstawowa znajomość zasad księgowości i chęć rozwoju w tej dziedzinie
Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (w szczególności Excel). Mile widziana znajomość programów Symfonia i Płatnik (lub gotowość do nauki). Sumienność, dokładność i zaangażowanie w powierzane zadania. Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na zdobywanie nowych kompetencji. Dobra organizacja pracy własnej i odpowiedzialne podejście do obowiązków

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE SŁAWIŃSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9592030547
REGON: 38526145200000
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stefana Okrzei 50/4, 25-526 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 500 172 600
E-mail: biuro1@slawinscy.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą; 500172600
lub e-mail; biuro1@slawinscy.pl

opublikowano: 2025-07-08
ostatnia aktualizacja: 2025-07-11
Komentarze
Polityka Prywatności