Numer oferty: StPr/25/2452
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: KRAKOWSKA 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Jedna osobę na n/w dwa stanowiska pracy
Zakres zadań Inspektora ds. kontroli zarządczej m.in.:
Bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej.
Opracowywanie Planu działalności Zakładu.
Opracowywanie Zarządzenia Dyrektora w sprawie powołania zespołu ds. oceny ryzyka.
Opracowywanie informacji o poziomie realizacji celów i zadań przyjętych w Planie działalności Zakładu.
Opracowywanie sprawozdania z wykonania Planu działalności za dany rok obrotowy.
Opracowywanie Oświadczenia o stanie kontroli zarządczej.
Przesyłanie dokumentów dotyczących kontroli zarządczej do Departamentu Zdrowa MSWiA.
Przeprowadzanie corocznie ankiety samooceny kadry kierowniczej i pracowników Zakładu.
Koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem identyfikacji zdarzeń i oceną ryzyka związanego z realizacją celów i zadań zawartych w Planie działalności na dany rok.
Opracowywanie wraz z Zespołem ds. oceny ryzyka Planu postępowania z ryzykiem.
Bieżąca aktualizacja Regulaminu kontroli zarządczej SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie.
Bieżące prowadzenie spraw związanych z Regulaminem organizacyjnym SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie.
Bieżące wysyłanie do Departamentu Zdrowie MSWiA protokołów z przeprowadzonych w Zakładzie kontroli oraz informacji o nadzwyczajnych wydarzeniach pozytywnych i negatywnych, mających miejsce w Zakładzie.
Zakres zadań Inspektora Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych m.in.:
Bieżące prowadzenie dokumentacji zamówień.
Współudział w opracowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o szacunkowej wartości netto powyżej 130 000 PLN.
Gromadzenie aktualnych ofert firm.
Współpraca z magazynierami w celu zapewnienia ciągłości zaopatrzenia.
Diagnozowanie potrzeb zakupowych Zakładu.
Prowadzenie zakupów bieżących towarów wg pisemnych zapotrzebowań z oddziałów i jednostek organizacyjnych SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie, w tym podległej jednostki zamiejscowej.
Składanie zamówień do firm na zakup towarów.
Sprawdzanie faktur co do zgodności dokonanych zakupów.
Przekazywanie poszczególnych rachunków i faktur do Działu Księgowości.
Współudział w analizie wielkości zużycia sprzętu i materiałów przez poszczególnych odbiorców.
Współudział w kontroli zgodności dostarczonego towaru ze złożonym zamówieniem.
Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania zakupów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe (administracyjne, prawnicze),
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku /stanowiskach lub wykształcenie kierunkowe (studia podyplomowe),
Umiejętność pracy w zespole.
Bieżące aktualizowanie wiedzy i umiejętności teoretycznych i praktycznych.
Uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE
NIP: 8132892063
REGON: 690028840
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KRAKOWSKA 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@szpitalmswia.rzeszow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
Podanie o przyjęcie na stanowisko: Inspektora ds. kontroli zarządczej / Inspektor Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych,
Życiorys (CV) z opisanym przez kandydata przebiegiem pracy zawodowej,
nr telefonu,
Klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie internetowej),
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę (do pobrania na stronie internetowej)
Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
Podpisane oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych przez kandydata dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa o ochronie o Danych Osobowych, (do pobrania na stronie internetowej)
Termin składania dokumentów: 15.07.2025 r. do godziny 13.00
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko Inspektor ds. Kontroli Zarządczej/Inspektor Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych w sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie
ul. Krakowska 16, 35-111 Rzeszów
tel. 017 86 43 (256), (204)
lub wysłać na adres mailowy szpitala : e-mail: sekretariat@szpitalmswia.rzeszow.pl
Z wybranymi osobami będziemy kontaktować się telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail