Numer oferty: StPr/25/0391
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych,
2) obsługa systemu informatycznego obiegu dokumentów,
3) wdrożenie nowych przepisów w zakresie działalności podmiotów w zakresie odbioru i transportu odpadów,
4) aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
5) współpraca przy prowadzeniu ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,
6) współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
7) kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera - pakiet programów Office
- prawo jazdy kategoria - B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : WIĘCEJ NA TEMAT OFERTY NA STRONIE_https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/a,94336,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-ds-gospodarki-odpadami-2etaty.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Poznańska 131A, 05-850 Ożarów Mazowiecki, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Schab
Nr telefonu: 227254291 w. 118
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.