Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 lipca 2025 (czwartek)

Stanowisko ds. monitoringu i internetu, obronności, imprez masowych oraz zgromadzeń oraz kierownika kancelarii niejawnej w departamencie bezpieczeństwa mieszkańców i zarządzania kryzysowego w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2025-07-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1318

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Obłońska 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań Miasta Chełm wynikających z ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, panowanie operacyjne, opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentów planistycznych miasta Chełm w zakresie obronności, współpraca z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, prowadzenie Kancelarii Niejawnej, zapewnienie ochrony informacji niejawnych, nadzór nad opracowywaniem zakładowych rocznych Planów szkoleń i ćwiczeń z za-kresu Obrony Cywilnej, realizacja zadań Miasta Chełm z zakresu zgromadzeń
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony : od 20 lipca z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu
  • znajomość przepisów z zakresu obronności, imprez masowych oraz zgromadzeń oraz prowadzenia kancelarii niejawnej, ochrony informacji niejawnych
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów MC OFFICE (WORD, EXCEL)
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, obrony cywilnej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat stażu pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym lub obronnością kraju, szeroka wiedza z zakresu wymaganym na przedmiotowym stanowisku, posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub poddanie się procedurze sprawdzającej.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe,
6) doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat stażu pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym lub obronnością kraju, szeroka wiedza z zakresu wymaganym na przedmiotowym stanowisku,
7) posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Poufne lub poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego i uzyskania Poświadczenia Bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne,
8) posiadanie Zaświadczenia stwierdzającego odbycie przeszkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.

Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
2) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
6) znajomość przepisów prawnych z zakresu obrony cywilnej,
7) znajomość ustawy o obronie ojczyzny oraz innych aktów prawnych związanych z obronnością,
8) znajomość przepisów dotyczących organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych,
9) znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
10) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
11) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, systematyczność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.
Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14267

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Zając
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14267
życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń poświadczających staż pracy,

7) posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Poufne lub poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego i uzyskania Poświadczenia Bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne,

8) posiadanie Zaświadczenia stwierdzającego odbycie przeszkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.

9) referencje (kserokopia),

10) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

14) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

15) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.



Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. monitoringu i internetu, obronności, imprez masowych oraz zgromadzeń oraz kierownika kancelarii niejawnej w Departamencie Bezpieczeństwa Mieszkańców i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20 w terminie do dnia 17 lipca 2025 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-07-08
Komentarze
Polityka Prywatności