Numer oferty: StPr/25/1318
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Obłońska 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań Miasta Chełm wynikających z ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, panowanie operacyjne, opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentów planistycznych miasta Chełm w zakresie obronności, współpraca z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, prowadzenie Kancelarii Niejawnej, zapewnienie ochrony informacji niejawnych, nadzór nad opracowywaniem zakładowych rocznych Planów szkoleń i ćwiczeń z za-kresu Obrony Cywilnej, realizacja zadań Miasta Chełm z zakresu zgromadzeń
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony : od 20 lipca z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu
- znajomość przepisów z zakresu obronności, imprez masowych oraz zgromadzeń oraz prowadzenia kancelarii niejawnej, ochrony informacji niejawnych
- bardzo dobra znajomość obsługi programów MC OFFICE (WORD, EXCEL)
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, obrony cywilnej
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat stażu pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym lub obronnością kraju, szeroka wiedza z zakresu wymaganym na przedmiotowym stanowisku, posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub poddanie się procedurze sprawdzającej.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe,
6) doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat stażu pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym lub obronnością kraju, szeroka wiedza z zakresu wymaganym na przedmiotowym stanowisku,
7) posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Poufne lub poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego i uzyskania Poświadczenia Bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne,
8) posiadanie Zaświadczenia stwierdzającego odbycie przeszkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
2) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
6) znajomość przepisów prawnych z zakresu obrony cywilnej,
7) znajomość ustawy o obronie ojczyzny oraz innych aktów prawnych związanych z obronnością,
8) znajomość przepisów dotyczących organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych,
9) znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
10) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
11) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, systematyczność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.
Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14267
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Zając
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14267
życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń poświadczających staż pracy,
7) posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Poufne lub poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego i uzyskania Poświadczenia Bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne,
8) posiadanie Zaświadczenia stwierdzającego odbycie przeszkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.
9) referencje (kserokopia),
10) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
14) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
15) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. monitoringu i internetu, obronności, imprez masowych oraz zgromadzeń oraz kierownika kancelarii niejawnej w Departamencie Bezpieczeństwa Mieszkańców i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20 w terminie do dnia 17 lipca 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta