Numer oferty: StPr/25/0640
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/829964/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_obslugi_s
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie, lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew, plac Marszałka Piłsudskiego 1 z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi systemu gospodarki odpadami w Wydziale Budżetu i Podatków" w terminie do dnia 14 lipca 2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/829964/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_obslugi_s
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
NIP: 5932401214
REGON: 000598500
Adres www: http://www.bip.tczew.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/829964/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_obslugi_s