Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 lipca 2025 (piątek)

Sekretarz szkoły - Nowy Dwór Gdański, pomorskie

Data dodania: 2025-07-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZIEMI ŻUŁAWSKIEJ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0568

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 3-go Maja 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: I. Określenie stanowiska urzędniczego- 1 miejsce (0,5 etatu).
1) Stanowisko - sekretarz w Liceum Ogólnokształcącym im. Ziemi Żuławskiej, ul. 3 Maja 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
2) Rodzaj umowy - umowa o pracę z zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony.

-wykonywanych zadań:
administracja:
1) wprowadzanie danych w programach: SIO, LIBRUS;
2)obsługa korespondencji przychodzącej (elektronicznej i papierowej) oraz przesyłek obejmująca ich przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie dyrektorowi szkoły do dekretacji, a następnie przekazywanie właściwym pracownikom zgodnie z dyspozycją przełożonego;
3) rejestrowanie korespondencji wychodzącej;
4) obsługa poczty elektronicznej oraz portalu e-puap;
5) przechowywanie dokumentacji szkolnej, według zasad określonych w instrukcji kancelaryjnej;
6) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych;
7) obsługa interesantów, udzielanie informacji;
8) przyjmowanie i prowadzenie rozmów telefonicznych;
9) archiwizacja dokumentów;
10) przestrzeganie ochrony danych osobowych sprawy związane z RODO;
11) redagowanie pism służbowych, sporządzanie czystopisów, powielanie;
12) prowadzenie terminarza spraw organizacyjnych szkoły;
13) prowadzenie korespondencji z urzędami oraz instytucjami dotyczącej zagadnień z zakresu prowadzonych spraw.


-wykonywanych zadań:
kadry:
1) prowadzenie wymaganej dokumentacji pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
prowadzenie teczek akt osobowych wszystkich pracowników;
prowadzenie kart Zakres urlopowych pracowników niepedagogicznych;
prowadzenie ewidencji urlopów szkoleniowych, urlopów z tytułu opieki nad dzieckiem, urlopów bezpłatnych itp. wszystkich pracowników;
prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich wszystkich pracowników;
prowadzenie ewidencji obecności (listy obecności) pracowników niepedagogicznych;
prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez pracowników niepedagogicznych i pedagogicznych;
prowadzenie ewidencji stanu zatrudnienia;
2) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przydzielonych nauczycielom godzin ponadwymiarowych zatwierdzonych w arkuszu organizacyjnym na dany rok szkolny oraz doraźnych zastępstw, kontrolowanie ich realizacji, gromadzenie od nauczycieli obowiązującej dokumentacji oraz przekazywanie jej do zatwierdzenia dyrektorowi;
3) kontrola terminowości wykonywania badań wstępnych, kontrolnych i okresowych przez nauczycieli i pracowników niepedagogicznych;
4) wykonywanie sprawozdań GUS oraz zestawień i sprawozdań dotyczących spraw kadrowych dla organu prowadzącego oraz organu sprawującego nadzór pedagogiczny;
5) obsługa wniosków nauczycieli w sprawie wystawienia legitymacji służbowej;
6) przygotowywanie dokumentów pod podpis dyrektora szkoły:
umów o pracę, umów zleceń oraz innych dokumentów i pism związanych z nawiązaniem stosunku pracy;
zaświadczeń dla pracowników związanych z ich zatrudnieniem;
świadectw pracy;
pism i dokumentów związanych z przejściem pracowników na emeryturę;
pism i dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy;
pism i dokumentów dotyczących zmiany warunków pracy i płacy;
innych pism związanych z prowadzeniem spraw kadrowych;
7) opracowywanie rocznych planów wypłat nagród jubileuszowych;
8) przestrzeganie i przygotowywanie we właściwych terminach dokumentów dotyczących zmian dodatków funkcyjnych oraz dodatku motywacyjnego;
9) Przygotowywanie i przekazywanie do PFRON miesięcznych i rocznych deklaracji dotyczących zatrudnionych i uczących się w szkole osób niepełnosprawnych;
10) rejestrowanie pracowników przyjmowanych do pracy oraz wyrejestrowywanie osób zwalnianych z pracy, ściśle współpracując z ZUS właściwym dla siedziby pracodawcy;
11) sporządzanie sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej;
12) kompletowanie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli;
13) bieżąca współpraca z Wydziałem Obsługi Jednostek i wicedyrektorem w zakresie spraw kadrowych oraz przygotowania dokumentacji do wypłat wynagrodzeń;
14) systematyczne śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy dotyczących nauczycieli i pracowników niepedagogicznych;
15) archiwizowanie dokumentacji kadrowej;

Warunki pracy:
1) praca w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku przy ul. 3 Maja 3 w Nowym Dworze Gdańskim;
2) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
3) obsługa urządzeń biurowych (komputer, skaner, drukarka, kserokopiarka i innych).


Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
Wymagania konieczne:
1) wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 5-letni staż pracy;
2) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo służbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na pracę na wyżej wymienionym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:
1) znajomość prawa pracy oraz ustaw o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Ustawa o Systemie Oświaty;
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office (programy: Word, Exel);
3) bardzo dobra znajomość aplikacji sprawozdawczej GUS oraz SIO;
4) umiejętność interpretacji i zastosowania obowiązujących przepisów prawa;
5) samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista;
6) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZIEMI ŻUŁAWSKIEJ
NIP: 5782489235
REGON: 192778839
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 3-go Maja 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i umiejętności (uwierzytelnione przez kandydata *)
4) kserokopie świadectw pracy (uwierzytelnione przez kandydata *)
5) podpisane przez kandydata oświadczenia (załącznik nr 1);
a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych;
c) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo o ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku;
6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną do celów rekrutacji (załącznik nr 2).

*dokument uwierzytelniony przez kandydata oznacza zapis: Za zgodność z oryginałem z datą uwierzytelnienia i własnoręcznym podpisem.

Dokumenty należy składać w terminie do 25.07.2025 r. w sekretariacie w Liceum Ogólnokształcącym im. Ziemi Żuławskiej, ul. 3 Maja 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański do godz. 14:00.

W przypadku, gdy dokumenty rekrutacyjne zostaną wysłane drogą pocztową na w/w. adres, za datę złożenia uważa się datę wpływu do Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim.

Aplikacje, które wpłyną do Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będę rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Liceum Ogólnokształcącym im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2025 r. wynosił 0%.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.nowydworgdanski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 25.07.2025r., Godziny : do 14:00

opublikowano: 2025-07-08
Komentarze
Polityka Prywatności