Numer oferty: StPr/25/0571
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Halembska 21, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie budżetów projektów realizowanych przez Stowarzyszenie, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:
* prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,
* nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,
* wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,
* wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,
* rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,
- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,
- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,
- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,
- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,
- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.
- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,
- codzienna współpraca z zespołem projektowym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poszukiwana osoba, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie dotacji na realizację naszych projektów z różnych źródeł finansowania, zapanuje nad budżetami projektowymi i zadaniami administracyjnymi związanymi z prowadzeniem działalności Stowarzyszenia.
Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów społecznych, Excela w małym paluszku, lubisz kiedy wszystko jest na swoim miejscu i w tabelkach zgadza się co do grosza, a do tego potrafisz załatwić różne inne papierkowe i organizacyjne kwestie - to stanowisko jest dla Ciebie!
Pracodawca poszukuje osoby która
- ma doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (np. fundusze miejskie/ministerialne, FIO, NOWEFIO, EFS, POWER itp.),
- zna dobrze Excela i lub z nim pracować
- jest dokładna i zorganizowana, dba o szczegóły, a dążenie do tego żeby wszystko się uzgodniło daje jej satysfakcję, a nie wywołuje frustrację,
- potrafi myśleć logicznie, czytać ze zrozumieniem (także umowy i wytyczne), analizować dane i wyciągać z nich logiczne wnioski,
- potrafi pracować z dokumentami i lubi, gdy rzeczy są poukładane,
- potrafi komunikować się i z życzliwością współpracować z ludźmi, także tymi dla których porządek w dokumentach jest nieco większym wyzwaniem ;),
- szuka rozwiązań, proponuje usprawnienia, bierze odpowiedzialność, za to, co leży w zakresie jej obowiązków.
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w NGO i znajomość jej realiów,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przygotowywania wniosków o płatność, obsługa LSI2021, CST itp.
Pracodawca oferuje:
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w biurze w Rudzie Śląskiej Halembie, elastyczność godzinową,
- możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i różnorodnych projektów, które mają sens,
- stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności,
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, podnoszenia kwalifikacji, otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw,
- pracę w zespole, dla którego ważna jest dobra atmosfera i otwarta komunikacja,
- wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STOWARZYSZENIE ŚWIĘTEGO FILIPA NEREUSZA
NIP: 6412185130
REGON: 27669984200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Leśna 37, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 513 969 884
E-mail: biuro@nereusz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail