Numer oferty: StPr/25/07599
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Częstochowska 11/15, 02-361 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie pracą zespołu, zapewnienie właściwej pracy zespołu i jego sprawnego funkcjonowania.
2. Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników w zakresie świadczenia różnorodnych form pomocy w tym zaawansowanej pracy socjalnej i asysty rodzinnej.
3. Koordynowanie pracy asystentów rodziny.
4.Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań określonych dla zespołu w regulaminie organizacyjnym.
5. Organizowanie i rozwijanie form i metod zaawansowanej pracy socjalnej, asysty rodzinnej, pomocy specjalistycznej oraz pracy środowiskowej.
6. Inicjowanie działań i współpraca z innymi instytucjami i organizacjami na rzecz rozwoju edukacji i aktywności rodzin.
7. Współpraca ze społecznością lokalną, organizacjami pozarządowymi, organami administracji publicznej i innymi instytucjami w obszarze pomocy społecznej.
8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków, w tym przetwarzanie danych osobowych w systemie informatycznym i nieinformatycznym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- wymagany staż pracy min. 5 lat,
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze pomocy społecznej,
- 1 rok doświadczenia w kierowaniu tj.:
a) pełnienie funkcji kierowniczej lub
b) doświadczenie w kierowaniu projektem (brak formalnej funkcji kierowniczej) lub
c) doświadczenie w koordynowaniu działań innych pracowników (brak formalnej funkcji kierowniczej)
- znajomość: ustawy o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) i umiejętność sprawnej obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie z zakresu pracy socjalnej, polityki społecznej, pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii, politologii lub nauki o rodzinie
- znajomość programu POMOST
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o pracownikach samorządowych oraz ochrony danych osobowych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Uprzejmie informujemy, iż Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów:
- na adres email- kadry@opsochota.waw.pl
- ePUAP
- w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- listownie na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11
z dopiskiem na kopercie: Kierownik ZPS ds. rodzin
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 24.07.2025 r.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na str.: https://opsochota.bip.warszawa.pl/web/opsochota.bip.warszawa.pl/-/14/2025-kierownik-zespolu-pomocy-specjalistycznej-ds-rodzin
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
NIP: 5261057674
REGON: 002004893
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 723 245 025
E-mail: kadry@opsochota.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (podpisane odręcznie),
- list motywacyjny (podpisany odręcznie),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu - zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii, o posiadanym obywatelstwie (podpisane odręcznie) - (wzór oświadczenia stanowi załącznik 1);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzonej rekrutacji (podpisane odręcznie) - (wzór oświadczenia stanowi załącznik 2)
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawienia oryginału aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie podlegała weryfikacji w Rejestrze przestępców na tle seksualnym
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail