Numer oferty: StPr/25/0255
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Stefana Batorego 3, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.police.pl/oferta-pracy/20258/inspektor-do-spraw-bhp
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.25
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 820 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26.09.1997r w sprawie ogólnych przepisów BHP
- komunikatywność, samodzielność i dokładność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - umiejętności wskazane w wymaganiach niezbędnych zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.police.pl/oferta-pracy/20258/inspektor-do-spraw-bhp
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Policach
NIP: 8511000695
REGON: 000525866
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stefana Batorego 3, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Tomczak
Nr telefonu: 914311817
E-mail: m.tomczak@police.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) wypełniony kwestionariusz osobowy;
2) list motywacyjny;
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje;
4) kopie świadectw pracy;
5) oświadczenie kandydata na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze o
spełnieniu warunków określonych przepisami ustawy o pracownikach samorządowych;
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dotyczy kandydatów, którzy zamierzają
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail