Numer oferty: StPr/25/1007
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 10-12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie: niezbędne - średnie, pożądane średnie o specjalności archiwalnej; doświadczenie zawodowe: niezbędne - brak, pożądane 1- rok doświadczenia w zakresie prowadzenia akt osobowych; umiejętność planowania i organizacji pracy, współpracy, komunikowania się, stosowania odpowiednich przepisów, obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie składnicy akt osobowych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach; prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników zatrudnionych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; przygotowywanie akt osobowych osób zwolnionych ze służby/pracy do przekazania ich do Archiwum KWP w Katowicach; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto + dodatek za staż pracy: od 5 lat % do 20% wynagrodzenia zasadniczego
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista zakładowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, inne, kierunek: Archiwista
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
NIP: 6340137913
REGON: 27020829200106
Krótki opis działalności gospodarczej: Bezpieczeństwo państwa; porządek i bezpieczeństwo publiczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Agnieszka Nosiadek
Nr telefonu: 47 859 23 95
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon