Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 16 lipca 2025 (środa)

Stanowisko do spraw ewidencji księgowej - Leżajsk, podkarpackie

Data dodania: 2025-07-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0678

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań:
a) Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
b) ewidencjonowanie operacji finansowych,
c) przechowywanie dowodów księgowych,
d) sporządzanie sprawozdań, analiz i zestawień z zakresu realizowanych zadań
e) obsługa rachunków urzędu w bankowości elektronicznej, w szczególności sporządzanie przelewów i ich elektroniczne przesyłanie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) nieposzlakowana opinia,
c) wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
d) co najmniej 6 m-y stażu pracy na stanowisku księgowej w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego, udokumentowany świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, lub zaświadczenie o odbytym stażu.

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
b) znajomość ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
c) znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
d) pożądane wykształcenie ekonomiczne o profilu rachunkowość,
e) mile widziana znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025r o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
f) biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
g) znajomość programów finansowo-księgowych,
h) wysoka odpowiedzialność i uczciwość,
i) zdolność koncentracji, logicznego myślenia i wnioskowania.

Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys CV,
c) kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku,
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
f) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
h) oświadczenie o treści:
Wyrażam zgodę na komisyjne zniszczenie złożonej przeze mnie oferty (wraz z kserokopiami dokumentów), uznanej za nie spełniającą wymagań formalnych lub złożoną po terminie, w przypadku jej nieodebrania w terminie 1 miesiąca od upowszechnienia w Biuletynie Informacji Publicznej wyników naboru, lub złożonej w terminie i spełniającej wymagania formalne oferty wskazanej wraz z kserokopiami dokumentów, nie odebranej przeze mnie w terminie 3 miesięcy od upowszechnienia w Biuletynie Informacji Publicznej wyników naboru
i) uwierzytelnione kserokopie:
- świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu lub stażu,
- dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
j) list motywacyjny i CV powinien być opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą lub osobiście w sekretariacie urzędu:
ul. Mickiewicz 56; 37-300 Leżajsk
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. Ewidencji Księgowej

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną telefonicznie.

Termin składania dokumentów upływa 16 lipca 2025r. o godzinie 15:00
Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP urzędu oraz na tablicy ogłoszeń obok sekretariatu.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone zgodnie z obowiązującymi w tut. Urzędzie zasadami prowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

Dane dotyczące imienia i nazwiska kandydata oraz jego adres zamieszkania stanowią informację publiczną.

Szczegółowe informacje na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku.
http://pup.lezajsk.ibip.pl/public/?id=220299

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
NIP: 8161120216
REGON: 690690852
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Smoleń
Nr telefonu: 17 240 67 20
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + dokumenty aplikacyjne

1. Warunki pracy na stanowisku:
a) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, nie później niż w okresie do 1 miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu, pierwsza umowa o pracę na stanowisku urzędniczym na okres 6 miesięcy; po pozytywnej ocenie okresowej pracownika kolejna umowa o pracę,
b) wynagrodzenie zgodne z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych, płaca zasadnicza nie niższa niż 4 666,00 zł. Plus dodatek stażowy
2. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych przekroczył 6,00 %.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-07-07
ostatnia aktualizacja: 2025-07-08
Komentarze
Polityka Prywatności