Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 16 lipca 2025 (środa)

Stanowisko do spraw zatrudnienia - Leżajsk, podkarpackie

Data dodania: 2025-07-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0677

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy, o której mowa w art. 83 ust. 1, oraz w innych ogólnodostępnych bazach.
2) Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełd pracy lub targów pracy.
3) Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami.
4) Przygotowanie IPD.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie lub biegła znajomość języka polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) nieposzlakowana opinia,
c) wykształcenie: średnie lub średnie branżowe i co najmniej 6 miesięcy stażu pracy lub wykształcenie wyższe.

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy,
b) znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
c) znajomość Kodeksu Pracy w zakresie umów o pracę,
d) znajomość obowiązujących przepisów dot. ubezpieczeń społecznych w systemie ZUS i KRUS,
e) dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
f) wysoka komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i sumienność, postawa etyczna, systematyczność,
g) mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu: administracja publiczna lub prawo i administracja, studia podyplomowe w zakresie pośrednictwa pracy lub poradnictwa zawodowego,
h) mile widziany min. roczny staż w administracji publicznej ze środków Funduszu pracy lub innych środków finansowych.

Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys CV,
c) kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku,
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
f) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
h) oświadczenie o treści:
Wyrażam zgodę na komisyjne zniszczenie złożonej przeze mnie oferty (wraz z kserokopiami dokumentów), uznanej za nie spełniającą wymagań formalnych lub złożoną po terminie, w przypadku jej nieodebrania w terminie 1 miesiąca od upowszechnienia w Biuletynie Informacji Publicznej wyników naboru, lub złożonej w terminie i spełniającej wymagania formalne oferty wskazanej wraz z kserokopiami dokumentów, nie odebranej przeze mnie w terminie 3 miesięcy od upowszechnienia w Biuletynie Informacji Publicznej wyników naboru
i) uwierzytelnione kserokopie:
- świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu lub stażu,
- dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
j) list motywacyjny i CV powinien być opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą lub osobiście w sekretariacie urzędu:
ul. Mickiewicz 56; 37-300 Leżajsk
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. zatrudnienia

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną telefonicznie.

Termin składania dokumentów upływa 16 lipca 2025r. o godzinie 15:00
Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP urzędu oraz na tablicy ogłoszeń obok sekretariatu.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone zgodnie z obowiązującymi w tut. Urzędzie zasadami prowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

Dane dotyczące imienia i nazwiska kandydata oraz jego adres zamieszkania stanowią informację publiczną.

Szczegółowe informacje na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku.
http://pup.lezajsk.ibip.pl/public/?id=220299

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
NIP: 8161120216
REGON: 690690852
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Smoleń
Nr telefonu: 17 240 67 20
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + dokumenty aplikacyjne
1. Zakres wykonywanych zadań:

1) Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy, o której mowa w art. 83 ust. 1, oraz w innych ogólnodostępnych bazach.
2) Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełd pracy lub targów pracy.
3) Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami.
4) Przygotowanie IPD.
2. Warunki pracy na stanowisku:
a) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, nie później niż w okresie do 1 miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu, pierwsza umowa o pracę na stanowisku urzędniczym na okres 6 miesięcy; po pozytywnej ocenie okresowej pracownika kolejna umowa o pracę,
b) wynagrodzenie zgodne z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych, płaca zasadnicza nie niższa niż 4 666,00 zł. Plus dodatek stażowy
3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych przekroczył 6,00 %.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-07-07
ostatnia aktualizacja: 2025-07-08
Komentarze
Polityka Prywatności