Numer oferty: StPr/25/0892
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie wniosków w ramach kryteriów podziału rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego w obszarze oświaty.
2. Składanie wniosków w ramach rządowych programów, projektów i przedsięwzięć na wsparcie szkół i placówek w zakresie realizowanych zadań oraz rozliczanie otrzymywanych dotacji w tym zakresie.
3. Rozliczanie dotacji otrzymywanej przez Powiat Ostródzki na funkcjonowanie Powiatowej Biblioteki Pedagogicznej.
4. Koordynowanie naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych.
5. Analiza i przygotowanie do zatwierdzania arkuszy organizacji: Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miłakowie oraz Zespołu Placówek Pedagogicznych w Ostródzie.
6. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem potrzeb oświatowych dla specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i Zespołu Placówek Pedagogicznych.
7. Kontrole prawidłowości danych wykazywanych w Systemie Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki oświatowe.
8. Prowadzenie spraw związanych z odpłatnością za pobyt i wyżywieniem wychowanków w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.
9. Prowadzenie spraw związanych z nauczaniem indywidualnym uczniów.
10. Opracowywanie materiałów do corocznej informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.
11. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem boiska Orlik oraz realizacja projektów Ministerstwa Sportu i Turystyki dla uczniów i mieszkańców powiatu.
12. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Biblioteki Multimedialnej Powiatu Ostródzkiego Przystań z Kulturą.
13. Opracowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty Ostródzkiego w zakresie wynikającym z przepisów prawa oświatowego, w ramach realizowanego zakresu czynności.
14. Przygotowywanie materiałów dla Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu w Ostródzie zgodnie z realizowanym zakresem czynności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 750 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia:
- obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
5. Wykształcenie wyższe administracyjne.
6. Co najmniej 5 staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel), programów:
- iArkusz Progman,
- z zakresu naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych,
- System Informacji Oświatowej,
- umiejętność pracy w generatorach wniosków i sprawozdań w ramach różnych projektów, programów i przedsięwzięć.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość:
- przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo Oświatowe
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela.
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania oświaty.
3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
4. Umiejętność pracy w zespole.
Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Ostródzie
NIP: 7411769651
REGON: 510750605
Adres www: www.powiat.ostroda.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzanna Nowakowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Życiorys ( cv ).
3. List motywacyjny.
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.
7. W przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.z 2024 r., poz. 1135) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz.277 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 21 lipca 2025 r. do godziny 14:00.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 21.07.2025r. do godz. 14:00