Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 lipca 2025 (poniedziałek)

Specjalista ds. współpracy i komunikacji - Kalisz, wielkopolskie

Data dodania: 2025-07-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Pracodawca: STOWARZYSZENIE AGLOMERACJA KALISKO-OSTROWSKA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Numer oferty: StPr/25/0919

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: KOLEGIALNA 4, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań i wdrażanie celów strategicznych wynikających ze Strategii rozwoju ponadlokalnego Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku w szczególności w zakresie polityki społecznej, senioralnej, zdrowia oraz Aglomeracyjnego Centrum Danych i Analiz Lokalnych.
1. Wdrażanie, monitoring i sprawozdawczość Strategii rozwoju ponadlokalnego Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku.
2. Wdrażanie Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027 w obszarze instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej (dalej: ZIT AKO).
3. Animacja, sieciowanie współpracy i realizacja działań na rzecz integracji, budowania i rozwijania trwałych partnerstw terytorialnych, grup tematycznych oraz tworzenie płaszczyzny współpracy w ramach Strategii SAKO.
4. Współpraca z lokalnymi animatorami (koordynatorami).
5. Przeprowadzanie i udzielanie zamówień publicznych w zakresie celów objętych Strategią SAKO.
6. Zgłaszanie propozycji zmian oraz aktualizacji Strategii SAKO.
7. Pełnienie funkcji opiekuna projektów polegającej m.in. na monitorowaniu realizacji projektu oraz podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia ryzyka nieterminowej realizacji projektu w ramach Strategii SAKO.
8. Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych SAKO, Strategii SAKO, tj. organizowanie przedsięwzięć promujących Strategię oraz proces jej wdrażania, opracowywanie informacji nt. realizacji najważniejszych działań komunikacyjnych dla KE, sprawozdań rocznych i końcowych z działalności komunikacyjnej FEW 2021+, opracowywanie biuletynów, publikacji, organizację konferencji, w tym prasowych oraz opracowywanie informacji prasowych, prowadzenie działań na stronie internetowej SAKO oraz w mediach społecznościowych.
9. Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń, spotkań branżowych, warsztatów, konferencji w ramach Strategii SAKO.
10. Przygotowywanie informacji, analiz i zestawień, w tym ad hoc z realizacji Strategii SAKO i Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027.
11. Obsługa i prowadzenie spraw związanych z Komitetem Monitorującym FEW 2021+.
12. Wsparcie Beneficjentów instrumentu ZIT AKO w prawidłowej realizacji obowiązków informacyjno-promocyjnych.
13. Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjno-archiwizacyjna Biura Stowarzyszenia.
14. Prowadzenie kalendarza i dokumentacji dla Zarządu SAKO oraz Dyrektor Biura.
15. Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, tj. wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO oraz odpowiedzialność przede wszystkim za nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony danych osobowych oraz za monitorowanie i kontrolę zgodności działań z prawem ochrony danych.
16. Archiwizowanie dokumentów dotyczących powierzonych obowiązków, w tym Strategii SAKO.
17. Identyfikacja i monitoring ryzyka na powierzonym stanowisku pracy, w tym zakresie Strategii SAKO.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Umowa o pracę (na czas określony do 33 msc., początkowa na okres próbny 3 msc., z możliwością przedłużenia na stałe)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista komunikacji społecznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie: średnie, wyższe lub wyższe magisterskie; dodatkowe wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze, politologiczne, administracyjne studia podyplomowe lub kursy w zakresie pozyskiwania środków unijnych, kurs w zakresie obsługi administracyjno-biurowej; b) uprawnienia i odpowiedzialność: odpowiedzialność za terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych spraw i obowiązków, właściwe zabezpieczenie dokumentów, pieczęci i innych składników majątkowych, właściwe i zgodne z przepisami realizowanie zadań należących do kompetencji, odpowiedzialność za zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum i przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej Stowarzyszenia, odpowiedzialność za ochronę danych osobowych, za przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa informacji określonych w Polityce Bezpieczeństwa SAKO, przestrzeganie tajemnicy służbowej, prawidłowe korzystanie z przyznanych uprawnień, odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna za nieprzestrzeganie powierzonych obowiązków, wykorzystywanie systemów informatycznych zgodnie z przepisami prawa oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych, zapobieganie wystąpienia nadużycia finansowego, tj. utrzymanie wysokich standardów prawnych, etycznych i moralnych oraz przestrzeganie zasad prawości, obiektywności, odpowiedzialności i uczciwości, informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. Nienaganna opinia.; c) umiejętności, wiedza, kompetencje: wymagania niezbędne: znajomość zasad zarządzania projektem oraz rozliczania finansowo-księgowego projektu, rzetelność i terminowość, dokładność i sumienność, wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania, doskonalenie zawodowe zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność współpracy, otwartość na nowe wyzwania, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres, umiejętność redagowania pism; wymagania dodatkowe: znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, znajomość zasad i specyfiki
funkcjonowania administracji samorządowej, znajomość etyki biznesu; d) doświadczenie zawodowe: wymagania niezbędne: co najmniej 1 rok doświadczenie, rodzaj doświadczenia: w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta, z obsługą administracyjno-biurową, doświadczenie w pracy przy wykonywaniu podobnych zadań; wymagania dodatkowe: co najmniej 1 rok w administracji, rodzaj doświadczenia: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, doświadczenie w realizacji działań informacyjno-promocyjno-szkoleniowych, doświadczenie zawodowe w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych, doświadczenie w pracy w zakresie realizacji zadań finansowanych ze środków publicznych; e) znajomość j. obcych, wraz z określeniem poziomu ich znajomości: wymagania niezbędne: język angielski na poziomie A1; wymagania dodatkowe: język angielski na poziomie B1 lub język niemiecki na poziomie A1.

Możliwe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział m.in. w szkoleniach, kursach, warsztatach, konferencjach

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STOWARZYSZENIE AGLOMERACJA KALISKO-OSTROWSKA
NIP: 6182148153
REGON: 36098077800000
Adres www: http://sako-info.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 62 598 52 37
E-mail: emilewska@sako-info.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wykaz dokumentów wymaganych od kandydatów:
1. życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;
3. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie szkoły,
studiów wyższych;
4. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5. oświadczenie o wyrażeniu przez kandydata zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
6. oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw
cywilnych i obywatelskich.
Do zgłoszenia można dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.
Wymagane dokumenty w zamkniętej i podpisanej kopercie adresowanej do Stowarzyszenia
Aglomeracja Kalisko-Ostrowska, ul. Kolegialna 4, 62-800 Kalisz, e-mail: biuro@sako-info.pl
(z podaniem oznaczenia konkursu) należy złożyć bezpośrednio w Biurze Stowarzyszenia Aglomeracja
Kalisko-Ostrowska, ul. Kolegialna 4, 62-800 Kalisz, pok. 222, w dni robocze w godz. 7.30 -15.30 albo
przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w wyznaczonym terminie na adres: Stowarzyszenie
Aglomeracja Kalisko-Ostrowska, ul. Kolegialna 4, 62-800 Kalisz. W przypadku przesyłania
dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego za datę ich złożenia uważa się datę nadania
przesyłki w placówce pocztowej operatora. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.
62 598 52 37. Zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: 14.07.2025, Godziny : 7.30-15.30

opublikowano: 2025-07-07
ostatnia aktualizacja: 2025-07-08
Komentarze
Polityka Prywatności