Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 lipca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko urzędnicze ds. przygotowania i realizacji inwestycji w referacie inwestycji i rozwoju (nr 1595) - Sicienko, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-07-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: URZĄD GMINY W SICIENKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1595

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji, w szczególności:
a) opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
b) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
c) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej
i kosztorysowej, niezbędnej do realizacji zadań,
d) sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej, przekazywanej przez projektantów, niezbędnej do realizacji zadań,
e) uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane,
f) przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów wyboru, projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego,
g) udział w przekazywaniu placu budowy, pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów,
h) podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania jak i realizacji inwestycji i remontów,
i) udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
j) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
k) sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi,
l) przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkowanie,
m) rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
n) prowadzenie Karty realizacji inwestycji,
o) współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków
z funduszy zewnętrznych na realizację zadań,
p) analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót,
q) sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
r) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,
s) inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

Warunki pracy na stanowisku:
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie obszar Gminy Sicienko;
d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek;
w godz. 7.30-14.00 w piątek;
e) praca w zespole;
f) codzienny kontakt telefoniczny;
g) bezpośredni kontakt z klientami.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera
  • prawo jazdy kat. B
  • obsługa urządzeń biurowych

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

Kandydatem może być osoba która:
a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) posiada wykształcenie wyższe,
c) zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa
z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- prawa budowlanego,
- prawa zamówień publicznych,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
d) posiada prawo jazdy kat. B,
e) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
f) posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.

Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie techniczne,
b) doświadczenie zawodowe w zakresie: przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych lub w biurze projektowym lub na budowie w charakterze inżyniera budowy,
c) znajomość programów kosztorysowych, umiejętność kosztorysowania,
d) uprawnienia do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w innej specjalności,
e) doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji na działania inwestycyjne ze środków zewnętrznych,
f) umiejętność interpretowania przepisów, umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność, komunikatywność, inicjatywa, zdyscyplinowanie, umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole, odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań.

Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W SICIENKU
NIP: 9531023659
REGON: 000547023
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie świadectw pracy;
e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
f) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru;
i) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
j) referencje, jeśli takie posiada;
k) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.

Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju" w terminie do 14 lipca 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku.

Dodatkowe informacje:
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach:
- I etap obejmuje formalną analizę dokumentów,
- II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu naboru. Zastrzega się prawo zakończenie otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie w dowolnym czasie bez podania przyczyny.

Procedura zgłoszeń wewnętrznych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) jest dostępna na stronie Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce AKTUALNOŚCI - ZGŁOSZENIE NARUSZEŃ oraz na stronie BIP Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce w Nabór Pracowników link dostępny na górze strony.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 413 i 52 31 17 433.

Pełna treść oferty pracy i załączniki dostępne są pod adresem: https://bip.sicienko.pl/oferta-pracy/10751/stanowisko-urzednicze-ds-przygotowania-i-realizacji-inwestycji
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-07-07
ostatnia aktualizacja: 2025-07-08
Komentarze
Polityka Prywatności