Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 lipca 2025 (czwartek)

Stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w biurze inwestycji i budownictwa (nr 1588) - Dobrcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-07-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: URZĄD GMINY W DOBRCZU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1588

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) koordynowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie;
b) koordynowanie spraw związanych z prowadzeniem zapytań ofertowych realizowanych przez Urząd;
c) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy planowana od dnia 01 września 2025 r.;
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa urządzeń biurowych
  • biegła obsługa komputera

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat. B
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 3 letni staż pracy zawodowej;
b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
c) znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, innych niezbędnych na stanowisku pracy oraz struktur administracji publicznej;
d) kandydat powinien mieć także:
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe preferowane w zakresie administracji, zamówień publicznych;
b) studia podyplomowe, szkolenia/kursy z zamówień publicznych;
c) doświadczenie w pracy na stanowisku w administracji publicznej;
d) komunikatywność;
e) inicjatywa i dyspozycyjność;
f) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole;
g) prawo jazdy kat. B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W DOBRCZU
NIP: 5541297971
REGON: 000534256
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;
b) życiorys (curriculum vitae) - własnoręcznie podpisany;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
f) oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 68/2024 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Dobrczu Regulaminu wraz z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych;
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
h) podpisana klauzula informacyjna;
i) kserokopie świadectw pracy;
j) dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych;
k) referencje, jeśli kandydat takowe posiada;
l) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w Urzędu Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.
Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lipca 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Zgłoszenia, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie.
Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości.

Dodatkowe informacje
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap - obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie).
Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 52364 80 15.

Klauzula informacyjna - proces rekrutacji

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Gmina Dobrcz, reprezentowana przez Wójta Gminy Dobrcz, ul. Długa, 86-022 Dobrcz,
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Gminy Dobrcz, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobrcz za pomocą adresu ochronadanych@dobrcz.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22 /1/ Kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę.
4. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu.
5. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych.
6. Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.
8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.
9. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.
...................................................
(podpis kandydata)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-07-07
ostatnia aktualizacja: 2025-07-08
Komentarze
Polityka Prywatności