Numer oferty: StPr/25/0199
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Świdnicka 38, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) przygotowywanie i analiza dokumentacji na potrzeby złożenia wniosku do Wojewody w celu zrzeczenia się, przejęcia lub odmowy przejęcia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,
2) prowadzenie ewidencji zasobu nieruchomości Skarbu Państwa oraz jego aktualizacja,
3) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, nabywaniem, najmem, dzierżawą lub nieodpłatnym przekazywaniem nieruchomości Skarbu Państwa,
4) udział w komisji przetargowej na zbycie, najem lub dzierżawę nieruchomości Skarbu Państwa i mienia Powiatu,
5) składanie wniosków o założenie księgi wieczystej lub o wprowadzenie zmian w księgach wieczystych oraz ewidencji gruntów i budynków w stosunku do nieruchomości Skarbu Państwa,
6) składanie wniosków o wydanie odpisów ksiąg wieczystych oraz dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków,
7) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalania oraz wygaszania trwałego zarządu na nieruchomościach Skarbu Państwa,
8) przygotowanie tematycznych opracowań dla Zarządu Powiatu lub Rady Powiatu,
9) prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących mienia zabużańskiego,
10) prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanów terenowo-prawnych nieruchomości Skarbu Państwa,
11) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ustaleniem odszkodowania za przejęcie nieruchomości pod drogi gminne i powiatowe z mocy prawa na własność gminy i Powiatu,
12) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wywłaszczeniem nieruchomości oraz zwrotem wywłaszczonych nieruchomości,
13) prowadzenie postępowań związanych z wykreślaniem wierzytelności hipotecznych na rzecz Skarbu Państwa,
14) prowadzenie spraw oraz postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w stosunku do mienia podmiotów nieprzerejestrowanych, jak i wykreślonych z Krajowego Rejestru Sądowego,
15) prowadzenie i przekazywanie wykazów nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Krajowego Zasobu Nieruchomości,
16) sporządzanie planu wykorzystania zasobu nieruchomości Skarbu Państwa,
17) sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu dla Wojewody Dolnośląskiego oraz sprawozdania rocznego z gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa,
18) weryfikowanie i opisywanie faktur VAT otrzymywanych przez Wydział Geodezji, Katastru i Nieruchomości w związku z prowadzonymi sprawami
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 940 do 7 540 PLN
Opis wynagrodzenia: dni pracy od pon. do piątku
godziny pracy - pon., śr., czw.: 7:30-15:30, wt.: 07.30-16.30, pt.: 7:30-14:30
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, budowlane, kierunek: technik budownictwa
Uprawnienia:
- kosztorysowanie robót budowlanych
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo lub gospodarka nieruchomościami
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe:
1) posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy w ramach stosunku pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządu terytorialnego i
2) posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w ramach stosunku pracy w wykonawstwie budowlanym
Uprawnienia:
1) posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Umiejętności: umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych, obowiązkowość, rzetelność, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne i umiejętność planowania pracy
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe Dzierżoniów
NIP: 8821782373
REGON: 890722149
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świdnicka 38, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Raś
Nr telefonu: 748325222
E-mail: organizacyjny@pow.dzierzoniow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane dokumenty wg. ogłoszonego konkursu na wskazane stanowisko
szczegóły i zasady rekrutacji na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego, link do strony:
https://bip.pow.dzierzoniow.pl/artykul/21/861/nabor-pracownikow
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail