Numer oferty: StPr/25/1395
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: KROCHMALNA 13J, 20-401 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. nadzorowania realizowanych przez ZDiTM inwestycji w zakresie branży drogowej;
2. zadań polegających na wykonywaniu czynności na terenie budowy i obejmujących konieczność fachowej oceny zjawisk i samodzielnego rozwiązywania zagadnień architektonicznych oraz techniczno-organizacyjnych;
3. nadzorowania wydatkowania środków finansowych, w tym przeprowadzania stałej analizy kosztów i wydatków finansowych dotyczących realizowanych inwestycji;
4. prowadzenia spraw dotyczących merytorycznego sprawdzenia faktur za wykonane zadania
i rozliczania zadań inwestycyjnych;
5. sporządzania projektów umów na realizację infrastruktury dla inwestycji wspólnych;
6. przygotowywania analiz, sprawozdań finansowych z realizacji zadań inwestycyjnych;
7. współpracy z Wydziałem Zamówień Publicznych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego;
8. sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
9. udziału w odbiorach końcowych zadań realizowanych przez ZDiTM oraz zadań realizowanych na podstawie umów zawartych w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych;
10. przyjmowania protokołów odbioru końcowego zadań określonych w ust. 9 oraz sprawdzania ich pod względem zgodności z dokumentami dotyczącymi rozliczenia za wykonane roboty;
11. analizy dokumentacji technicznej oraz innych dokumentów obiektów przewidzianych do nadzoru inwestorskiego pod względem kompletności i jakości opracowania;
12. reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowania kontroli zgodności jej realizacji
w szczególności z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, prawem budowlanym oraz zasadami wiedzy technicznej;
13. przekazywania terenu budowy wykonawcom działającym na zlecenie ZDiTM lub pasów drogowych wykonawcom działającym na zlecenie inwestorów inwestycji niedrogowych zgodnie z umowami zawartymi w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych;
14. udziału w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych nadzorowanych robót;
15. podejmowania przewidzianych przepisami prawa czynności wynikających z ustawowego obowiązku budowy kanałów technologicznych w pasach drogowych.
Zakres wykonywanych zadań, warunki pracy oraz w jaki sposób należy składać dokumenty aplikacyjne znajduje się https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 940 do 6 800 PLN
Opis wynagrodzenia: zg. z regulaminem wynagradzania w zależności od spełnienia wymogów
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Inspektor nadzoru budowlanego
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Budownictwo w specjalności drogowej
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Zakres wykonywanych zadań, warunki pracy oraz w jaki sposób należy składać dokumenty aplikacyjne znajduje się https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/
1. wykształcenie wyższe techniczne kierunek budownictwo w specjalności drogowej;
2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,
3. przynależność do izby samorządu zawodowego;
4. min. 4-letni staż pracy;
5. posiadanie obywatelstwa polskiego;
6. pełna zdolność do czynności prawnych;
7. korzystanie z pełni praw publicznych;
8. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
10. nieposzlakowana opinia;
11. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
12. znajomość ustawy prawo budowlane;
13. znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
14. znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
15. umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy, poczta elektroniczna, Internet.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie; 4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany min. 4-letni staż pracy; 5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej (o ile kandydat takie posiada); 6. kserokopia zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego; 7. kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej; oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzonej rekrutacji opatrzona własnoręcznym podpisem dostępna na stronie BIP należy złożyć za pośrednictwem poczty lub osobiście do Wydziału Kadr i Płac Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI w terminie do dnia 21 lipca 2025 r. Dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do dnia 21 lipca 2025 r. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
NIP: 7123149401
REGON: 060433560
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KROCHMALNA 13J, 20-401 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Gorczyca
Nr telefonu: 783 220 004
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane dokumenty aplikacyjne znajdują się https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/
Wymagane dokumenty aplikacyjne: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie; 4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany min. 4-letni staż pracy; 5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej (o ile kandydat takie posiada); 6. kserokopia zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego; 7. kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej; oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzonej rekrutacji opatrzona własnoręcznym podpisem dostępna na stronie BIP należy złożyć za pośrednictwem poczty lub osobiście do Wydziału Kadr i Płac Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI w terminie do dnia 21 lipca 2025 r. Dokumenty aplikacyjne uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do dnia 21 lipca 2025 r. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon